امروز به برکت خون شهدا دلاورمردی‌های نسل جدید در دفاع از انقلاب ادامه دارد

کد خبر: ۳۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸ 22 May 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با بیان اینکه امروز سپاه در جبهه‌های سازندگی، علم، دانش و فناوری حضوری چشمگیر دارد اظهار داشت: مشارکت سپاه در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی امروز تاثیز بسزایی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال داشته است.

وی بیان کرد: امروز افتخار بزرگ سپاه این است که از مردم جدا نشده و در عرصه‌های مختلف با مردم بوده و در رفع مشکلات آنان همکاری داشته‌اند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به افرادی که در مقابل نظام ایستاده‌اند برخورد جدی می‌کند.

وی بیان کرد: سپاه همچنین در مقابل افرادی که در استان فارس بخواهند به نظام، انقلاب و مردم ضربه بزنند ایستادگی کرده و به آنان لبخند نمی‌زند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت حماسه سوم خردادماه روز آزادسازی خرمشهر گفت: رزمندگان این استان کارنامه درخشانی در آزادسازی خرمشهر داشته و شهدای زیادی در این روز تقدیم انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه استان فارس 15 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا دلاورمردی‌های نسل جدید در دفاع از انقلاب ادامه دارد و با تمام توان مقابل توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار