نهاوندبا۱۱۰برنامه به پیشواز سوم خرداد می رود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر روز پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت خبر داد و گفت: به همین منظور بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 22 May 2015
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش مهر، کامران کریمی در جلسه هماهنگی برنامه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن اجتماعات سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های رزمندگان در عملیات آزادسازی خرمشهر، همانند سراسر کشور برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

کریمی گفت: به‌ منظور گرامیداشت این ایام برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر با برگزاری مراسم غبارروبی گلزار شهدای گمنام واقع در تپه ابوذر از روز پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها از فردا شروع می‌شود و تا چهارم خردادماه ادامه خواهد داشت و بیش از ۱۱۰ برنامه در این روزها با محوریت مردم در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: میقات صالحین همزمان با نماز جمعه و برگزاری نشست‌های بصیرتی با دعوت از سخنرانان مطرح و سخنرانی فرمانده سپاه نهاوند در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از برنامه‌های روز جمعه سپاه نهاوند است.

کامران کریمی ادامه داد: گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت و بازگویی خاطرات رزمندگان عملیات بزرگ بیت‌المقدس در این گردهمایی، یکی دیگر از برنامه‌های سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر است.

کریمی بیان داشت: غبارروبی مزار شهدا، سرکشی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان عملیات آزادسازی خرمشهر و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه نهاوند در این ایام خواهد بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار