مشکل فقدان گازتویسرکان با10میلیاردریال حل می شود

به گفته رییس اداره گاز شهرستان تویسرکان تکمیل طرح گازرسانی به تمامی روستاهای تویسرکان نیازمند تامین اعتبار 10 میلیارد و 500 میلیون ریالی است.
کد خبر: ۳۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱ 21 May 2015
رییس اداره گاز شهرستان تویسرکان گفت: تکمیل طرح گازرسانی به تمامی روستاهای تویسرکان با توجه به هفت روستای فاقد گاز و همچنین برآورد اولیه به 10 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایرنا ، مجید مرتضایی افزود: این روستاها شامل گل زرد، ابودردا، هرهره، قلعه بختیار، قلی لاله علیا، ابرلاق علیا و ابرلاق سفلی است.

وی اظهار کرد: از مجموع 104 روستای دارای سکنه شهرستان تویسرکان، 94 روستا از نعمت گاز برخوردارند و عملیات گازرسانی به دو روستای حاجی تو و یعقوب آباد نیز با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال در حال اجرا است.

مرتضایی ادامه داد: پیمانکار طرح گازرسانی به روستای فتح آباد با برآورد اعتباری معادل 10 میلیارد ریال نیز انتخاب شده و با اعلام اطلاعیه انتخاب پیمانکار، گزینش پیمانکار هفت روستای دیگر نیز به زودی انجام می شود.

وی بیان کرد: عملیات گاز رسانی به شهر تویسرکان از سال 70 آغاز شده و در سال 73 به پایان رسید و گاز رسانی به شهر سرکان نیز در سال 73 آغاز و در سال 75 پایان یافت.

مرتضایی اضافه کرد: همچنین شهر فرسفج به عنوان سومین شهر شهرستان تویسرکان در سال 81 شاهد آغاز و اتمام عملیات گاز رسانی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان تویسرکان از 36 هزار و 500 مشترک گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی برخوردار است که سه شهرک و ناحیه صنعتی آریکان، فرسفج و اشترمل، شهرک گلخانه ای فرسفج، 24 واحد صنعتی عمده، 30 واحد مرغداری و سه جایگاه سی.ان.جی در میان آنها دیده می شود.

تویسرکان یکی از شهرستانهای استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان برخوردار است و با توجه به برخورداری 2/97 درصدی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز میانگین گازرسانی به مناطق مختلف آن در مقایسه با میانگین کشوری که 60 تا 65 درصد است، بیش از 30 درصد جلوتر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار