اعضای کنوانسیون گردشگری جهانی ازجاذبه های گردشگری یزد دیدن کردند

اعضای کنوانسیون گردشگری جهانی 2017 که شامگاه پنجشنبه با استقبال جمعی از مسوولان حوزه گردشگری از طریق فرودگاه شهید صدوقی وارد استان یزد شده بودند، از جاذبه های گردشگری مرکز این استان دیدن کردند.
کد خبر: ۳۷۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۴ 04 February 2017
به گزارش تابناک یزد،270نفر از راهنمایان گردشگری از 40 کشور جهان پس از سفر به استان فارس، شامگاه پنجشنبه وارد استان یزد شدند و صبح و عصر امروز(جمعه) از جاذبه های گردشگری مرکز استان یزد دیدن کردند.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، راهنمایان گردشگری عضو کنوانسیون جهانی گردشگری با حضور در مسجد جامع یزد، باغ دولت آباد، مجموعه امیرچخماق، دخمه و آتشکده زرتشتیان و برخی دیگر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری از این آثار دیدن کردند.
این گروه در روز شنبه برای دیدار از آثار تاریخی شهرستان میبد مانند نارین قلعه، برج کبوترخانه و مجموعه کاروانی شامل چاپارخانه، یخچال خشتی و کاروانسرا و آثار ارائه شده در موزه های زیلو و سفال به میبد سفر می کنند.
اعضای کنوانسیون گردشگری جهانی 2017 شامگاه شنبه یزد را به مقصد اصفهان ترک می کنند.
معرفی جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی کشور، توسعه پایدار صنعت گردشگری و ارتقای دانش و اخلاق حرفه ای راهنمایان بر اساس استانداردهای جهانی از مهمترین اهداف سفر اعضای این کنوانسیون به ایران است.
راهنمایان گردشگری عضو کنوانسیون گردشگری جهانی به منظور شرکت در کنوانسیون بین المللی راهنمایان گردشگری 2017 که به میزبانی ایران در حال برگزاری است، از هفته گذشته در آیین افتتاحیه، همایش ها، تورهای تهرانگردی و مراسم اختتامیه کنوانسیون در تهران حاضر شدند.
این رویداد گردشگری، مهمترین گردهمایی راهنمایان جهان است و هر 2 سال یک بار، زیر نظر مستقیم فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری در یکی از کشورهای عضو برگزار می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار