دو خبر فرهنگی و ورزشی از رودسر

یوسف پور امیر روز چهارشنبه در نشست ستاد گرامیداشت فتح خرمشهر افزود: ملت ایران همواره یاد و خاطره شهدای خونین شهر را در اذهان خود باقی خواهد گذاشت و راهشان را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۳۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 20 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، یوسف پور امیر روز چهارشنبه در نشست ستاد گرامیداشت فتح خرمشهر افزود: ملت ایران همواره یاد و خاطره شهدای خونین شهر را در اذهان خود باقی خواهد گذاشت و راهشان را ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا را در فتح خرمشهر هیچگاه فراموش نخواهند کرد، افزود: ملت ایران همواره وفادار به انقلاب، شهدا و امام شهدا هستند و امروز به برکت ایثارگری ها و شهادت طلبی شهداست که جمهوری اسلامی به قدرت برتر منطقه ای تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر هم در این نشست با بیان اینکه مردم شهرستان رودسر در آزاد سازی خرمشهر قهرمان از لوث رژِیم بعثی عراق نقش تاثیر گذار ایفا کرده تقدیم 29شهید ،16جانباز و 32نفر رزمنده و بسیجی را از افتخارات این شهرستان ذکر کرد.

سرهنگ پاسدار رحمان عصامی در ادامه از اجرای برنامه های متعدد به مناسبت فتح خرمشهر در این شهرستان خبر داد و از جمله آنها را غبار روبی و گلباران مزار شهدای رودسر، دیدار با خانواده های شهدای فتح خرمشهر، اجرای صبحگاه مشترک در روز سوم خرداد، تجلیل از 25نفر از پاسداران و رزمندگان شرکت کننده در عملیات فتح خرمشهر ،تجلیل از 25نفر از پدران و مادران شهدای فتح خرمشهر و نشست با پاسداران شاغل و...را از برنامه های مهم اعلام کرد.

رضا غمخوار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر نیز از افتتاح گلزار 16شهید قاسم آباد سفلی بخش چابکسر در روز فتح خرمشهر خبر داد.

شهرستان رودسر در شرق مرکز گیلان بیش از 700شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.ک/2

********

رودسر - رییس اداره ورزش و جوانان رودسر از برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی (کشتی رزم گیلما) اعزامی به مسابقات کشوری در این شهرستان خبر داد. 

رضا مودبی بیان کرد: این رقابت ها به مدت یک روز (اول خرداد) در سالن ورزشی شهدای کلاچای با حضور بیش از 100کشتی گیر از 16شهرستان استان برگزار می شود. 

وی افزود: این مسابقات در اوزان شش گانه 60،70،80،90،منفی 105کیلو و مثبت 105کیلوگرم برگزار و نفرات اول اوزان شش گانه به مسابقات کشوری که در مرداد امسال در استان اصفهان برگزار خواهد شد راه می یابند. 

مودبی کشتی رزم گیلما را تلفیقی از کشتی گیله مردی و آزاد اعلام و بیان کرد: کشتی رزم گیلما می تواند به توسعه و ارتقای کشتی گیله مردی منطقه در سطح ایران و جهان کمک شایانی نماید. 

این مسابقات زیر نظر کمیته کشتی رزم گیلما استان با همکاری اداره ورزش و جوانان رودسر برگزار می شود. 

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار