در ارزیابی‌های کشوری

آب منطقه‌ای اردبیل در توسعه نشاط برتر شد

شرکت آب منطقه‌ای اردبیل براساس ارزیابی‌های شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو رتبه برتر را در زمینه توسعه ورزش، سلامتی و نشاط کارکنان در سال گذشته کسب کرد.
کد خبر: ۳۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 18 May 2015

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، معاون حقوقی امور مجلس و پشتیبانی و نایب رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در پیامی با تبریک این موفقیت به مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل خواستار تداوم برنامه‌های ورزشی در مجموعه صنعت آب و برق استان شد.

در این پیام خطاب به مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آمده است: موفقیت ارزشمند آن استان در کسب رتبه برتر سال گذشته در زمینه توسعه ورزش، سلامتی و نشاط کارکنان را که سرمایه اصلی هر سازمان محسوب می‌شوند، تبریک عرض کرده با سپاس و قدردانی از زحمات و تلاش‌های صادقانه جنابعالی، امید است با تلاش مستمر موجبات تداوم برنامه‌های ورزش همگانی و ارتقا آن را برای خانواده صنعت آب و برق در آن استان به ارمغان آورید.

همچنین در پیامی دیگر که به امضای معاون حقوقی امور مجلس و پشتیبانی و نایب رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو رسیده از مقصود علی‌اکبری مسئول ورزش شرکت و دبیر کمیته ورزش صنعت آب و برق استان تجلیل به عمل آمد.

در این پیام آمده است: ترویج و اشاعه ورزش، حاصل زحمات افرادی است که دانش و تجربه خود را صادقانه در جهت ارتقا و همگانی کردن ورزش در اختیار همکاران صنعت آب و برق قرار داده‌اند بنابراین از تلاش مؤثر جنابعالی در راستای هر چه باشکوهتر اجرا شدن برنامه‌های ورزشی وزارت نیرو و کسب مقام برتر در سال گذشته در سطح کمیته‌های ورزش تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار