با حضور مسئولان محلی:

زنگ هوای پاک درناحیه شهری مهرگان به صدا در آمد

در مراسمی با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان البرز ، شهردار محمدیه و مسئولان محیط زیست، زنگ هوای پاک در ناحیه شهری مهرگان به صدا درآمد.
کد خبر: ۳۶۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، به مناسبت روز هوای پاک به همت شورا و شهرداری محمدیه در مراسمی زنگ هوای پاک روز چهارشنبه با حضور مهدی رشوند رئیس آموزش پرورش البرز، حسین بهزادپور شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه، معاون خدمات شهری در مدرسه مهرگان نواخته شد.

حسین بهزادپور شهردار محمدیه در این مراسم اظهارداشت: داشتن هوای پاک لازمه زندگی سالم است و همه باید کمک کنیم این موضوع محقق شود.

وی افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری در راستای تحقق تفاهم نامه سه جانبه و عملیاتی کردن طرح مدارس سبز با همکاری اداره آموزش پرورش شهرستان البرز، اداره محیط زیست، اقدام به برگزاری مراسم روز هوای پاک و همچنین نواختن زنگ هوای پاک در مدارس به صورت نمایدن کرده است تا نظر دانش آموزان به سالم سازی محیط جلب شود.

شهردار محمدیه بیان کرد: داشتن حمل ونقل روان و ارزان، توسعه یافته و مدیریت منسجم پسماند مهمترین عامل ایجاد هوای پاک  است و اگر این عوامل محقق شود با همکاری خوب مردم می توانیم به داشتن محیطی سالم وپاک امیدوار شویم.

بهزادپور یادآورشد: یکی از اقدامات خوب شهرداری محمدیه در ایجاد هوای پاک و تحقق شهر سالم، اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و  بازیافت و هدایت اصولی پسماند با همکاری شورای شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان است که به بهداشت، سلامت، طراوت و زیبایی شهر نیز کمک شده است.

در این مراسم  جشنواره غذاهای سالم نیز برگزار شد و اجرای نقاشی گروهی و روزنامه دیواری از دیگر برنامه های جنبی آن بود.

علی کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم گفت: در اجرای بر نامه های زیست محیطی توانسته ایم پیشگام باشیم.

وی افزود: شهر محمدیه با رعایت اصولی تفکیک و هدایت اصولی پسماندها یکی از هزار شهر منتخب در زندگی و سلامت درمنطقه آسیا ومدیترانه است که امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف تعیین شده گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار