بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی و هنری همزمان با دهه فجر در سطح کانون‌های خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 18 January 2017
 حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم سبزه‌کار ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و تشکیل ستاد دهه فجر شهرستان بیرجند اظهار داشت: این برنامه‌ها در 583 کانون فرهنگی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر افزود: برگزاری جشن انقلاب در مساجد، برگزاری جشن‌های بصیرتی، برگزاری جشنواره غذاهای بومی محلی و برگزاری جشن انقلاب در روستای مرزی درح از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی افتتاح 22 کانون فرهنگی هنری مساجد را از مهمترین برنامه‌های دهه فجر دانست و بیان کرد: برای تجهیزات هر کانون مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان اهدا می‌شود.

سبزه‌کار تفسیر سوره فجر در مساجد، اجرای طرح جوانه‌های نور مهدکودکها در مساجد و برپایی کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در مساجد را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکران فیلم عمار در مساجد استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری مسابقه وصیت نامه امام (ره) و اعزام مبلغ به مساجد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر است.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به  برپایی جشن در روستاهای خراسان جنوبی در دهه فجر یادآور شد: برگزاری همایش فعالان مساجد و برگزاری ویژه برنامه زن در آیینه شعر نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر است.

سبزه‌کار راه‌اندازی دومین کارگاه کسب و کار در جوار مساجد را از دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال دانست و اظهار داشت: در این دهه محافل انس با قرآن، برگزاری یادواره شهدا نیز برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار