نخستین شهرک صنعتی غیردولتی قم در دولت یازدهم به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم از بهره برداری نخستین شهرک صنعتی غیردولتی در این استان در دولت تدبیر و امید خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳ 18 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی قم، امیرهوشنگ طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در چارچوب تحقق کاهش تصدی گری دولت بر فعالیتهای غیرحاکمیتی و منویات مندرج در قانون اصلاح تبصره پنج بند الف ماده سه قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در سطح استان انجام می شود.

وی افزود: در این راستا قم بعنوان استانی در حال توسعه، از ظرفیتهای خوبی برای ایجاد شهرکهای غیردولتی برخوردار بوده و مقدمات اجرایی آنها نیز پیشرفت هایی داشته است.

وی ادامه داد: در همین راستا احداث این شهرک صنعتی غیردولتی در منطقه نیزار استان و در مجاورت جاده ترانزیت قم – اصفهان و در زمینی به مساحت 95هکتار جهت استقرار صنایع فلزی خصوصا صنایع پایین دستی فولاد مورد موافقت شرکت شهرکهای صنعتی قم قرارگرفت.

طیبی نژاد، عبور قطار سریع السیر تهران - قم - اصفهان از داخل شهرک، مجاورت با صنایع بزرگ فولاد، شبکه فیبر نوری، خطوط انتقال برق وخطوط سراسری گاز را از مهمترین مزایای این شهرک خصوصی برشمرد.

وی گفت: اقدامات اولیه این شهرک از سال 85 آغاز شد ولی طی یک سال گذشته با جدیت و پیگیری صورت گرفته، شهرک غیر دولتی پارس گستر نیزار در سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی به بهره برداری رسید.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، محمودآباد، سلفچگان، چاپ و نشر، قنوات، الغدیر نمونه کشوری و شهرک صنعتی تخصصی ICT می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار