فرماندار سرپل ذهاب: آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی محور برنامه های دهه فجر باشد

فرماندار سرپل ذهاب گفت: آشنایی نسل جوان با انقلاب اسلامی و نحوه شکل گیری آن و تلاش برای گسترش و نشر فرهنگ اسلامی باید محور برنامه های گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر باشد.
کد خبر: ۳۶۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 16 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، جهانبخش حیدری روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی نشان دهنده پایان دوران ظلمت و خفقان و آغاز طلیعه نور و حکومت الله بر ملتی ولایی به رهبری امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی اظهار کرد: به برکت رهبری های پیامبرگونه امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین خون شهدای گلگونی که همه هستی خود را فدای دفاع از کیان اسلامی کردند، امروز ایران اسلامی دارای نعمت امنیت و آسایش است.
وی بیان کرد: اهمیت انقلاب اسلامی امروز بر کسی پوشیده نیست و همه دستگاه ها باید با هم افزایی و برنامه ریزی منسجم سعی در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این ایام پرافتخار داشته باشند.
فرماندار سرپل ذهاب، کمیته های ارتباطات و اطلاع رسانی، اصناف و بازاریان، هیات های مذهبی و تشکل های دینی، ایثارگران، روستایی و عشایر، طرح و برنامه، فرهنگیان و دانش آموزی، فضا سازی و خدمات شهری، بسیج نیروهای مسلح، ورزش و جوانان و تشکل های مردمی را از کمیته های بزرگداشت هفته دولت در سرپل ذهاب عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار