سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان تاکید کرد؛

لزوم اتخاذ تدابیر فرمانداران و شهرداران در ارائه خدمات بهینه ی سفر

فرامرز هاشمی زاده سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در همایش ستاد خدمات سفر استان که امشب با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان،رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و رییس ستاد خدمات سفر کشور و همچنین فرمانداران ،شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان که در سالن همایشهای هتل کاروانسرای آبادان برگزار شد
کد خبر: ۳۵۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 31 December 2016
فرمانداری ویژه شهرستان آبادان  وی با تشریح فرایند جذب گردشگر در برخی از کشورها خاطرنشان کرد: اهمیت این موضوع را بایستی از منظر اقتصادی بررسی کرد، بسیاری از کشورهایی همچون مصر، ترکیه، امارات و غیره که موضوع جذب توریست را در کشورهایشان داشتند از این طریق میلیاردها دلار درآمد کسب کردند. 

وی افزود: فرمانداران و شهرداران که عمده کار را بر عهده دارند بایستی تدابیر مهمی از نوع پذیرایی تا سایر خدمات قابل ارائه به مسافران و گردشگران اتخاذ کنند تا هر مسافری که از شهرهای دیگر به خوزستان می آید در نهایت با یک رضایتمندی به شهر خود باز گردد.  

وی اظهار کرد: رضایتمندی مسافران و گردشگران سبب می شود که تعداد بیشتری از آنان در مناسبتهای بعدی نیز به شهرهای استان سفر کنند. 

وی تصریح کرد:اغلب شهرهای استان به دلیل عقب ماندگیهای زیرساختی ناشی از جنگ دارای ظاهری نازیبا و فاقد جذابیت هستند که می توان با تلاشی بیشتر شهرهایمان را بهتر و زیباتر کرد و خدمات مناسبتر و بیشتری را نیز به مسافران و گردشگران ارائه کنیم. 

با انجام بسیاری از کارها همچون فراهم سازی تغذیه، اسکان و سایر خدمات می توان رفاه و آرامش مورد نیاز را برای مسافران فراهم کرد و با این کار او را تشویق به سفر مجدد به شهرهایمان کرد، اگر این نگاه بر خدمات نوروزی و استانی ما حاکم شود به طور قطع می توان از نعمت فوق العاده آن بهره برد. 

سرپرست معاونت عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد:در کنار مهمان نوازی و خونگرمی خوزستانی ها بایستی  در جهت مناسب سازی خدمات به مسافران و گردشگران تلاش کرد، فرمانداران و شهرداران به فرهنگ جذب گردشگر به عنوان یک عامل مهم در رونق اقتصادی شهرستانها توجه کنند.
 
وی با اشاره به ورود تدریجی گردشگران در قالب کاروانهای راهیان نور، مسافران نوروزی و غیره که به تدریج و تناوب به استان خوزستان رفت و آمد می کنند، اظهار کرد: بایستی بر روی موضوع راهیان نور، مسافران ویژه و مسافران عادی به شکل خاص و به طور جداگانه برنامه ریزی کرد. 

وی با بیان اینکه راه اندازی ستاد خدمات سفر استان بر مبنای همین اهمیت تشکیل شده است تصریح کرد: پشتیبان هموطنانمان در استان هستیم تا با معرفی توانمندیهایی استان زمینه جذب گردشگران را بیش از پیش فراهم کنیم، تاکید ما بر پیگیری موضوع و برخورد ویژه با این مسئله است ضمن آنکه بایستی گزارشات این پیگیریها به استانداری برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار