رئیس جدید پلیس راهور قزوین:

حمل و نقل جاده‌ای خسارتی به محیط زیست وارد نکند

رئیس جدید پلیس راهور فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ترافیک و جابه‌جایی سریع، آسان و ایمن باید بدون خسارت به محیط زیست انجام و اجرای مقررات آموزشی آن هم در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۳۴۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی محمدی در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات مرکز پلیس راهور این استان برگزار شد، اظهار داشت: ترافیک و جابه‌جایی سریع، آسان و ایمن باید بدون خسارت به محیط زیست انجام و اجرای مقررات آموزشی آن هم در نظر گرفته شود.

وی افزود: حوزه ترافیک و راهور بخش‌های مختلفی را به خود اختصاص می‌دهد و در اجرای ترافیک مطلوب باید از فناوری‌های نوین و هوشمند برای برخورد با ترافیک و فرهنگ‌سازی استفاده و آموزش‌های لازم قوانین و مقررات با تعامل تمام ارگان‌ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

رئیس جدید پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: مهندسی ترافیک امری ضروری است که با همکاری سایر ارگان‌ها و اصلاح نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی معابر می‌توان در این حوزه به خوبی اقدام کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین هم در این مراسم اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگی بین پلیس راهور و حمل و نقل و ترافیک وجود دارد که اهمیت ترافیک و راه را نشان می‌دهد.

وهاب میزانی بیان کرد: در شهر قزوین به صورت تقریبی 400 هزار نفر زندگی می‌کنند که این آمار تأثیر ترافیکی بر شهر دارد و البته ناگفته نماند که در حوزه زیرساخت‌های قزوین اتفاقات مناسبی روی داده است.

وی از کاهش تصادفات درون شهری در سال گذشته و افزایش این میزان در سال جاری خبر داد.

گفتنی است در پایان مراسم تکریم و معارفه، رئیس سابق پلیس راهور انتظامی استان قزوین هم گزارشی از کاهش 30 درصدی تصادفات فوتی در سال گذشته اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار