9 دی ماه در سیستان و بلوچستان صورت می گیرد

عملیات مانور سوانح هوایی خارج از فرودگاه در سیستان و بلوچستان

نشست هماهنگی سناریوی سوانح هوایی خارج از فرودگاه بین المللی زاهدان در فاصله 100 مایلی به منظور تسریع در عملیات تجسس و نجات و شروع و هدایت عملیات با همکاری جمعیت هلال احمر و اداره کل فرودگاه های استان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵ 21 December 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیر کل مدیریت بحران استان گفت: برای نخستین بار به مناسبت 5 دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و حوادث طبیعی، مانور سوانح هوایی خارج از فرودگاه در زاهدان برگزار می شود.

غلامرضا اربابی هدف و دستاورد برگزاری این مانور را ایجاد هماهنگی و انسجام بین دستگاههای امداد رسان و آشنایی با امکانات و ظرفیتهای امدادی بخشهای مختلف دستگاههای اجرایی و عوامل نظامی و انتظامی در سطح استان عنوان کرد.
وی برپایی این مانور را در افزایش سطح هماهنگی در بین نیروها و سرعت عمل در امداد و نجات در راستای کاهش اثرات زیانبار بلایای طبیعی موثر دانست.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اظهار داشت: به جهت آمادگی بیشتر و شبیه سازی مانور در شرایط واقعی، بزودی مانور دور میزی برای رفع مشکلات و نواقص طرح در بین تیم های امدادو نجات برگزار می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار