هفته هفتم لیگ دسته اول والیبال

تیم والیبال کریمه بازهم شکست خورد

تیم والیبال کریمه در هفته هفتم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برابر کاله آمل شکست خورد.
کد خبر: ۳۴۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴ 16 December 2016
به گزارش تابناک قم، در هفته هفتم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور کریمه قم به میهمانی کاله آمل رفت که در نهایت با حساب سه بر صفر برابر این تیم شکست خورد.

شاگردان سید روح‌الله شفیعی از ساعت 16 امروز در آمل برابر حریف خود صف‌آرایی کردند که در ابتدا جریان بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما تیم کاله از شرایط میزبانی خود استفاده کرد و موفق شد با نتیجه نزدیک 25 بر 21 حریف را شکست دهد.

در ادامه بازی و در ست دوم بازهم کریمه قم، حریف را آزار داد تا اینکه در همین ست و در زمانی که امتیازات دو تیم 13 بر 13 مساوی بود،میثم بداغی بازیکن تیم کریمه از ناحیه پا مصدوم شد تا کار برای نمایندگان قم سخت‌تر شود.

در ست دوم مصدومیت بداغی بر روی روند تیم تأثیر گذاشت، تا جایی که بازی مساوی شده را با اختلاف 25 بر 15 واگذار کردند تا بازگشت به بازی برای تیم قم سخت شود.

بلندقامتان والیبال قم در ست سوم بار دیگر خود را محک زدند و کمی هم برابر حریف موفق ظاهر شدند اما باز شانس با تیم قم یار نبود و آن‌ها نتیجه را همچون ست نخست 21 بر 25 مغلوب حریف آملی شدند تا بازی با نتیجه سه بر صفر برای قمی‌ها به‌پایان برسد و دست‌خالی به شهر خود بازگردند.

والیبالیست‌های قمی با همان یک امتیاز که از بازی‌ها گذشته که به‌دست آورده‌اند در قعر جدول هشت تیمی گروه نخست خود قرار گرفتند.

تیم والیبال کریمه که نخستین سال حضور خود را در لیگ دسته اول تجربه می‌کند، تنها دارای سه بازیکن بزرگ‌سال است و اکثر بازیکنان این تیم از جوانان و نوجوانان استان قم هستند که این موضوع نشان دهنده یک آینده روشن برای والیبال قم است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که این تیم در سال‌های آتی با توجه به بازیکنانی یک دست بومی که استفاده کرده است به یک مدعی تبدیل می‌شود و در بین مردم جایگاه خود را پیدا می‌کند.

به گفته سید روح‌الله شفیعی سرمربی این تیم مبنی برعدم‌حمایت مسئولان استانی از این تیم، مشکلات مالی تیم راکمی در مضیقه گذاشته است و نمی‌گذارد تمرکز تیم بر روی مسائل فنی باشد و تمام هزینه تیم به‌صورت شخص سرمربی تقبل می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار