برگزاری سومین سمینار مدیریت مصرف توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز

به گزارش خبرنگار ما ، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام این خبر افزود: در این سمینار، مشترکین صنعتی با قدرت بالای 200 کیلو وات، فرماندهان بسیج ادارات ،مدیران انرژی ادارات، اساتید برجسته دانشگاهی کشور و منطقه و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکتهای همجوار و ... حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۳۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 12 May 2015

افشین روشن میلانی با اشاره به حضور بیش از 400 واحد صنعتی در این سمینار اظهار داشت: این سمینار با هدف جلب همکاری صنایع در طرح های پیک سائی شرکت توزیع نیروی برق تبریز جهت گذر از اوج مصرف برق تابستان 1394، بدون اعمال خاموشی برگزار می شود.

وی همچنین از حضور فرماندهان بسیج 30 اداره کل استان آذربایجان شرقی خبرداد و افزود: بخشی از این سمینار به مدیریت مصرف در ادارات اختصاص دارد که با توجه به نقش آفرینی بسیج در مقاطع حساس کشور، تلاش داریم فرهنگ مدیریت مصرف را در ادارات استان نهادینه کنیم.

وی با تاکیدبر اهمیت موضوع مدیریت مصرف در ادارات تصریح کرد: 120 نفر از مدیران انرژی ادارات نیز در این سمینار شرکت خواهند داشت .

روشن میلانی به اهداف برگزاری سومین سمینار مدیریت مصرف اشاره کرد و افزود: آشنایی صاحبان صنایع با طرحهای تعطیلات و تعمیرات تابستانی ، ذخیره عملیاتی ، خود تامین و مولدهای مقیاس کوچک و سیاست‌های تشویقی مرتبط با آنها، جلب حداکثری همکاری واحدهای صنعتی در طرحهای فوق، ارج نهادن به جایگاه مدیر انرژی در واحدهای صنعتی و اداری و ایجاد تعامل سه جانبه بین شرکت‌ توزیع نیروی برق تبریز و صاحبان صنایع و دانشگاهیان، از مهمترین اهداف این سمینار است.

وی با اشاره به غنای علمی این سمینار تشریح کرد:نزدیک به 50 استاد از دانشگاه تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی، دانشکاه سراج و دانشگاه صنعت آب و برق آذربایجان و سخنران ویژه از دانشگاه تربیت مدرس تهران در این سمینار حضور خواهند داشت.

وی تجلیل از صنایع همکار و مدیران انرژی فعال در طرحهای پیک سائی را از دیگر برنامه های این سمینار عنوان کرد و افزود:در این راستا از 67 واحد صنعتی همکار و 6 مدیر انرژی منتخب با اهدای لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز تصریح کرد: با توجه به اهمیت انرژی و فراهم کردن عوامل انگیزشی توسط شرکت‌های برق و برنامه‌ریزی منسجم، همکاری صنایع باید بیش از پیش جلب گردد.

گفتنی است این سمینار 23 اردیبهشت ماه سال جاری در محل سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی – رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار