رئیس شورای اسلامی استان قم خبر داد

پیگیری مشکلات بخش سلفچگان در شورای اسلامی استان

رئیس شورای اسلامی استان قم گفت: تصمیم داریم که مشکلات زیست محیطی را در بخش‌های قم به ویژه در بخش سلفچگان پیگیری کنیم.
کد خبر: ۳۴۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 14 December 2016
به گزارش تابناک قم، حسن بختیاری در حاشیه برگزاری جلسه شورای اسلامی استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مستمر جلسات این شورا اظهار کرد: شورای اسلامی استان قم ماهیانه حداقل یک جلسه برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: شورای اسلامی استان قم متشکل از نمایندگان شوراهای قم و شهرهای تابعه است، در این شورا مشکلات مناطق مختلف استان مطرح می‌شود و پیگیری‌های لازم از طریق شورای اسلامی استان قم برای حل این مشکلات انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان قم افزود: امروز نمایندگان این شورا در دستگاه‌ها و شوراهای مختلف گزارش عملکرد خود را ارائه دادند و مصوبات این شوراها را به اطلاع اعضای شورای اسلامی استان قم رساندند.

بختیاری با اشاره به مشکلات محیط زیستی در استان قم اظهار کرد: این مشکلات به صورت مستمر در جلسات شورای اسلامی استان مطرح می‌شود، تفاهم نامه ای را با اداره کل محیط زیست استان قم امضا کردیم و تصمیم داریم که مشکلات زیست محیطی را در بخش‌های قم به ویژه بخش سلفچگان پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات مربوط به بحث اشتغال و تامین آب بخش‌های شهر قم در جلسات شورای عالی استان مطرح شده و در این خصوص با هماهنگی با دستگاه‌های مسؤول پیگیر رفع این مشکلات هستیم.

رئیس شورای اسلامی استان قم افزود: این شورا امروز از امیر مهدی زاده قهرمان قمی کاراته جهان تجلیل کرد، این ورزشکار قمی در مسابقات اخیر قهرمانی جهان به مدال طلا رسید، تقدیر از چنین ورزشکاری حداقل کاری است که می‌توانیم در شورای اسلامی استان قم انجام بدهیم.

بختیاری با اشاره به ضرورت وحدت در جامعه اظهار کرد: وحدت یکی از نیازهای اساسی جامعه است و باید به آن توجه داشته باشیم و جامعه را به این سمت سوق دهیم، امروز دنیای استکبار به شدت بر روی اختلافات بین مسلمانان چشم دوخته است و برخی از جریان‌ها به این مباحث دامن می‌زنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جریان‌های تکفیری در پرتوی اختلافات بین مسلمانان به وجود آمده اند، جریان تشیع انگلیسی هم با حرکت‌های نامناسب خود به این اختلافات مذهبی دامن می‌زند، همانطوری که رهبر معظم انقلاب بر وحدت تاکید دارند، ما هم باید به سهم خودمان برای تحقق این امر فعالیت کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار