مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قزوین:

آمادگی کامل برای سوخت رسانی به هر منطقه استان را داریم

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین گفت: این شرکت با برنامه ریزی و پیش بینی های به عمل آمده، در صورت رویارویی با وقوع هر بحرانی در استان آمادگی لازم برای انجام هر نوع ماموریت سازمانی و سوخت رسانی در شرایط نامساعد جوی را دارد.
کد خبر: ۳۳۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 05 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین، مسعود شرفی افزود: مسئولان نواحی و واحدهای مرتبط در امر سوخت رسانی باید آمادگی کامل جهت تامین سوخت در شرایط بحرانی و نامساعد جوی را داشته باشند.
وی ادامه داد: بازدید مستمر از مجاری عرضه، کنترل کیفیت فرآورده های موجود در مخازن، آمادگی ژنراتورها در جایگاه ها و انبار نفت منطقه، نظارت مستمر بر مراکز عرضه به منظور خرید و توزیع به موقع نفت سفید و آمادگی لازم کمیته مدیریت بحران در فصل سرما از اولویت های این شرکت است.
وی همچنین با اشاره به ذخیره سازی و توزیع فرآورده نفت سفید در روستاهای صعب العبور استان، یادآور شد: مصرف این نوع سوخت در بخش روستایی به دلیل افزایش گازرسانی به برخی از مناطق استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش یافته است.
به گفته شرفی، کالا برگ نفت سفید شماره 32 از 15 آذرماه سال جاری برای خانوارهای یک تا 4 نفره 400 لیتر و 5 نفر به بالا نیز 600 لیتر اعلام شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین ادامه داد: در نشستی که با حضور مسئولان منطقه و صنف جایگاه داران استان انجام شد، تدابیر لازم در جهت تعامل با جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران استانداری برای توزیع سوخت به مسافران در راه مانده در شرایط بحرانی آب و هوا نیز اتخاذ شد.
شرفی افزود: توزیع گاز مایع استان قزوین نیز در شرایط مطلوبی قرار داشته و توزیع آن در روستاها و شهرها جهت مصارف خانگی به خوبی انجام می شود.
این مقام مسئول یادآور شد: در بخش تامین سوخت مایع جهت ذخیره سازی نیروگاه های استان و جایگزینی آن با گاز طبیعی در شرایط بحرانی آمادگی کامل وجود دارد و در این زمینه با مشکل خاصی نیز روبرو نیستیم.
شرفی با اشاره به اینکه استان قزوین هیچ مشکلی در زمینه تامین سوخت ندارد، گفت: میزان ذخیره مطلوب سوخت جایگزین در انبارهای این شرکت انجام شده و مصرف کنندگان صنایع بزرگ و کوچک، بخش کشاورزی، مرکز صنفی و آموزشی و سایر مصرف کنندگان باید نسبت به ذخیره سازی سوخت خود در نخستین فرصت اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار