اهدای کتاب ازطرف دانشگاه تهران به کتابخانه های استان

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام ازاهدای 6هزارو500جلدکتاب به کتابخانه های عمومی استان خبرداد.
کد خبر: ۳۳۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 30 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مراد جلیلیان اظهار کرد: این کتاب ها پس از بررسی محتوایی جهت استفاده عموم مردم به کتابخانه های عمومی شهری و روستایی استان ایلام فرستاده می شود.
 
وی افزود: ارسال کتاب به مناطق محروم و روستایی بعنوان هدف نهاد کتابخانه های عمومی این استان در راستای توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی انجام می شود و در واقع اهدای کتاب توسط مردم و سازمان ها اهدای دانایی در سطح جامعه است.
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام تاکید کرد: هدف از اهدای کتاب فراهم کردن شرایط دسترسی همگان به کتاب است و بهتر است که کتاب هایی که مطالعه شده از روش اهدا به کتابخانه های عمومی زمینه اینکه افراد دیگری نیز از آن استفاده کنند را فراهم کنیم.
 
جلیلیان ارزش کتاب های اهدا شده توسط دانشگاه تهران را بیش از 650 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: این کار ضمن ترویج مطالعه و کتابخوانی باعث پربار شدن منابع کتابخانه های عمومی استان می شود.
 
تعداد 37 باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی در استان ایلام مشغول فعالیت هستند و در یکسال گذشته و عنایت دولت تدبیر و امید هفت باب کتابخانه عمومی در استان احداث شده و به بهره‌برداری رسیده و این روند تا رفع نیازمندی ها ادامه دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار