توقیف50خودرو در دور دور در شبانه

کد خبر: ۳۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳ 10 May 2015
سرهنگ حسن عابدی در حاشیه نمایش خودروهای توقیفی به خبرنگار ایرنا گفت: برخی نقاط شمالی شهر تهران محل های اصلی وقوع این تخلفات است و از آنجا که متخلفان باعث آزار و اذیت اهالی محل و رانندگان عبوری می شوند، برخورد مناسب با آنها صورت می گیرد.

وی افزود: خودرو رانندگان متخلف توسط نیروهای پلیس راهور تهران متوقف شده و پس از بررسی مدارک و استعلامات لازم توقیف می شوند 

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی در این ارتباط گفت: متخلفان در اسرع وقت به مقام قضایی معرفی شده و خودرو آنان ممکن است تا یک ماه در توقیف بماند.

وی از انجام آزمایش سلامت در بزرگراه ها و معابر اصلی شهر تهران خبر داد و گفت: در صورتی که رانندگان حرکات مخاطره آمیزی انجام دهند، آزمایش سلامت روی آنها انجام می شود و در صورت مثبت بودن نتیجه آن، براساس قانون علاوه بر معرفی به مراجع قضایی و جریمه دو میلیون ریالی، گواهینامه آنان نیز به مدت شش ماه ضبط می شود.

سرهنگ عابدی با تاکید بر ضرورت بازنگری در قانون برای برخورد با این متخلفان افزود: قانون فعلی از بازدارندگی کافی برخوردار نیست.

جانشین راهور پلیس تهران بزرگ درباره نحوه برخورد پلیس با تکرار تخلف دور دور کردن گفت: پلاک خودروهای این متخلفان در سامانه پلیس راهور ثبت می شود و در صورت تکرار این تخلف، برخورد شدیدی از سوی پلیس و مراجع قضایی با آنها صورت خواهد گرفت.

وی از جوانان خواست در ساعاتی که معابر عمومی شهر از تردد خودروها خلوت می شود با سرعت مجاز تردد کرده و از انجام حرکات مخاطره آمیز و مخل نظم ترافیکی خودداری کنند.

سرهنگ عابدی انجام حرکات مخاطره آمیز و سرعت و سبقت غیرمجاز را از مهمترین تخلفات منجر به اخلال در ترافیک شهری نامید و یادآور شد: ریشه برخی تصادفات خودرویی منجر به تلفات جانی شهر تهران، مربوط به این گونه تخلفات رانندگی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار