موی‌تای‌کار قزوینی به مصاف حریف روسی می‌رود

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: میکاییل امیری روز شنبه 6 آذر ماه جاری برای تصاحب مدال با ارزش طلای جام جهانی موی‌تای به مصاف حریف قدرتمند روسی بر روی رینگ می‌رود.
کد خبر: ۳۳۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از آخرین اخبار مسابقات جام جهانی موی‌تای روسیه خبر داد و اظهار داشت: جمال مدنی نماینده وزن 57 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان تیم ملی موی‌تای به دلیل جراحات ناشی از مبارزات روز گذشته از ناحیه زانوی پای چپ بنا به توصیه پزشک و نظر کادر فنی در خصوص حفظ سلامتی و عدم توسعه سطح آسیب‌های وارده از بازی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل حریف اکراینی اعلام انصراف کرد.

وی افزود: انصراف جمال مدنی موجب شد تا به ترتیب پرونده 14 فایتر اعزامی تیم ملی موی‌تای فدراسیون ورزش‌های رزمی با کسب 5 مدال برنز در رده سنی بزرگسالان، سه مدال نقره و 3 برنز در رده سنی جوانان و 2 مدال برنز هم در رده بانوان تا پایان روز سوم جام جهانی موی‌تای‌کاران 2016 روسیه بسته شود.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: تنها نماینده باقیمانده ایرانی میکاییل امیری در وزن 67 کیلوگرم جوانان است که باید در فینال این وزن روز شنبه 6 آذر ماه جاری به میدان برود.

هادی‌چگینی با بیان اینکه میکاییل امیری نماینده خوب و فنی هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد، عنوان کرد: این رزمی‌کار در یک بازی خوب پیروز میدان شد و مجوز ورود به بازی فینال را گرفت.

این مسؤول ورزشی ادامه داد: میکاییل امیری روز شنبه 6 آذر ماه جاری برای تصاحب مدال با ارزش طلای جام جهانی موی‌تای به مصاف حریف قدرتمند روسی بر روی رینگ می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار