معرفی مدیر کل جدید نوسازی مدارس اردبیل

با حضور مسئولان کشوری و استانی «امید قیامی» به عنوان مدیر کل جدید نوسازی مدارس استان اردبیل منصوب شد.
کد خبر: ۳۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 10 May 2015

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل سابق نوسازی مدارس استان اردبیل ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل نوسازی مدارس اردبیل به توجه این نهاد اجرایی به رعایت استانداردهای فنی در ساخت و سازها تاکید کرد.

یاور وحدتی پور ارائه صحیح کارنامه این نهاد اجرایی را منوط به تکمیل پروژه ها دانست و گفت: کارنامه نوسازی باید در پروژه های بهره برداری شده ارزیابی و قضاوت شود.

وی با اشاره به مشکلات قابل توجه مالی این نهاد اجرایی طی سال های اخیر و انتقال ۱۷ نیروی فنی از این دستگاه اجرایی فقط در یک شب به آموزش و پرورش اضافه کرد: با این وجود نوسازی مدارس تلاش کرده است تمامی همت خود را برای اجرای پروژه ها به کار گیرد.

مدیر کل سابق نوسازی مدارس استان با تاکید به رعایت فرم، فضا و معماری در اجرای پروژه ها افزود: تمامی استانداردها و معیارهای فنی رعایت شده است تا پروژه ای که یک سال برای ساخت آن سپری می شود حداقل ۳۰ سال مورد استفاده قرار گیرد.

وحدتی پور به تعامل سازنده با مجمع خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و افزود: نرخ رشد جمعیت خیرین قابل توجه است و می توان با صراحت گفت اعتبارات عمران آموزش و پرورش از یک سو ملی و از یکسو وابسته به ظرفیت خیرین است.

در این مراسم همچنین مدیر کل جدید نوسازی مدارس استان اردبیل تصریح کرد: مدرسه سازی به معنی هزینه کردن نیست، بلکه شکلی از سرمایه گذاری بلند مدت است.

امید قیامی تهیه فضاهای آموزشی را از مهمترین رسالت های نوسازی مدارس دانست و افزود: مدرسه باید بتواند پاسخگوی نیازهای آموزشی دانش آموزان باشد.

وی با اذعان به اینکه مدارس مهمترین نقش را در انگیزش دانش آموزان دارند، اضافه کرد: نگاه ما به آموزش و پرورش توسعه ای است و افزایش فضاهای کالبدی مدارس با چنین نگاه و سیاست گذاری همراه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار