تیم والیبال کریمه روی نوار باخت

تیم والیبال کریمه قم در ادامه نتایج ضعیف خود در لیگ دسته اول کشور در خانه برابر سپهر الکتریک قزوین شکست خورد.
کد خبر: ۳۳۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 24 November 2016
به گزارش تابناک قم، هفته سوم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با شکست دیگری برای نماینده قم همراه بود و تیم والیبال کریمه قم با این باخت در قعر جدول رده بندی لیگ قرار گرفت.

تیم‌های کریمه قم و سپهر الکتریک قزوین چهارشنبه شب در سالن شهید رضاییان قم برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر تیم قزوینی همراه بود تا کریمه قم به روزهای تاریک خود ادامه دهد.

در این مسابقه کریمه با وجود کسب امتیازات قابل قبول در اواخر وقت مسابقه در هر ست، جریان بازی را از دست داد و کادر فنی این تیم از هدایت تیمشان در لحظات تعیین کننده پایانی هر ست عاجز بودند تا کریمه هر ۲ ست را در خانه تقدیم حریف کند و تماشاگرانش را ناامید به خانه بفرستد.

نماینده والیبال قم هفته گذشته در خانه، ۳ بر صفر برابر عقاب تهران تسلیم شد و سپس ۳ بر ۲ در اردبیل به تیم عقاب سبلان باخت و حالا از ۳ بازی تنها یک امتیاز دارد و در قعر جدول لیگ دسته اول ایستاده است.

ادامه نتایج ناگوار تیم کریمه قم می‌تواند به تضعیف جایگاه والیبال قم در عرصه کشور بینجامد گرچه این تیم، با ترکیبی بومی و جوان وارد لیگ شده و در آخرین روزهای منتهی به لیگ تصمیم به حضور در مسابقات گرفته است.

روح الله شفیعی سرمربی کریمه گفته است شکست‌های تیمش را بر گردن می‌گیرد اما از تماشاگران می‌خواهد که در دیدارهای خانگی پشتیبان این تیم باشند و این در حالی است که شکست‌های پی در پی عامل دفع تماشاگران والیبالیست قمی خواهد بود.

تداوم ناکامی‌های کریمه در هفته‌های آتی لیگ برتر وضعیت این تیم را در جدول لیگ دسته اول کشور بدتر خواهد کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار