سرمربی هاوش گنبد:

انگیزه بازیکنان برای کسب سه امتیاز بازی خانگی بالاست

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس، انگیزه بازیکنان خود را برای انجام بازی خوب و کسب سه امتیاز بازی خانگی برابر تیم سازمان عمران شهرداری ساری در هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور بالا ذکر کرد.
کد خبر: ۳۳۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 22 November 2016

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس، انگیزه بازیکنان خود را برای انجام بازی خوب و کسب سه امتیاز بازی خانگی برابر تیم سازمان عمران شهرداری ساری در هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور بالا ذکر کرد.

رحمان محمدی راد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنان هاوش گنبد پس از بازی با بانک سرمایه، وقت کافی برای تمرین کارهای تاکتیکی مدنظر کادر فنی را داشتند و در هفته گذشته با انگیزه بالا تمرین کردند.
وی با ابراز رضایت از عملکرد و تلاش بازیکنان هاوش، ابراز امیدواری کرد که در بازی فردا عصر با تیم عمران شهرداری ساری، بازیکنان با اجرای تاکتیک های تمرین شده، موفق به کسب سه امتیاز بازی خانگی شوند. 
محمدی راد با اشاره به وضعیت تیم عمران شهرداری ساری، اضافه کرد: این تیم با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد بویژه دو بازیکن خارجی آن و جایگاهی که در جدول دارد، قابل احترام است و ما با تمام توان و حمایت تماشاچیان پرشور خود به مصاف آن می رویم. 
تیم عمران شهرداری سازی از هفت بازی گذشته خود با پنج برد و دو باخت و کسب 14 امتیاز در رده چهارم جدول 12 تیمی لیگ برتر والیبال قرار دارد.
سرمربی هاوش گنبد تصریح کرد: بازی های گذشته تیم عمران شهرداری ساری را آنالیز و روی نقاط قوت و ضعف آن کار کرده ایم و امیدوارم بازیکنانم با انجام درست تاکتیک های تمرین شده، موفق به کسب امتیاز کامل این بازی خانگی شوند.
محمدی راد ضعف در دریافت ها و زدن سرویس را از نقاط ضعف تیم خود دانست و یادآور شد: اگر این ضعف ها که در بازی های گذشته تیم مشهود و در نتیجه نگرفتن تیم تاثیر گذار بود، رفع شود، سه امتیاز بازی را خواهیم گرفت.
وی گفت: بازیکنان تیم هاوش با درک بالایی که از تاکتیک ها و خواسته های کادر فنی دارند، برای رسیدن به شرایط آرمانی، تنها به زمان نیاز دارند و همه تلاش کادر فنی نیز ارتقای سطح روحی و تاکتیکی بازیکنان است.
وی افزود: زمانی که سر مربیگری تیم هاوش را بر عهده گرفتم، خیلی ها می گفتند کار در گنبدکاووس سخت است اما اکنون که به این شهر آمدم متوجه شدم کار کردن دراین شهر خیلی آسان است.
محمدی راد اضافه کرد: مردم خوب و خونگرم گنبدکاووس که والیبال و شرایط تیم را به خوبی درک می کنند از نقاط قوت والیبال این شهر محسوب می شوند که کار را برای مربی و کادر فنی آسان می کند.
وی تصریح کرد: با ظرفیت های خوبی که در بازیکنان هاوش وجود دارد، مطمئن هستم اگر بازیکنان تاکتیک های کادر فنی را خوب انجام دهند، شرایط تیم روز به روز و بازی به بازی بهتر شده و جایگاه بهتری نصیب این تیم در جدول می شود.
سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای تقویت تیم در نیم فصل دارید یا نه؟، گفت: ظرفیت تیم از لحاظ بازیکن تکمیل است و تنها یک جای خالی در لیست 18 نفره داریم که باید بررسی شود، اگر بازیکنی درسطح بالا چه داخلی و چه خارجی پیدا شود، حتما به تیم اضافه می کنیم.
وی افزود: فعلا چنین تصمیمی نداریم چون حقیقتا بازیکنان فعلی هاوش ظرفیت بالایی دارند و کادر فنی امیدوار است با همین بازیکنان و البته همت و تلاش بیشتر آنان، نتایج خوبی را در آینده کسب نمایند.
محمدی راد با قدردانی از حضور پرشور تماشاگران گنبدی در بازی هفته گذشته هاوش با بانک سرمایه، خواستار استمرار این حضور در بازی فردا و دیگر بازی های خانگی برای موفقیت تیم شد و اضافه کرد: رویاپردازی نمی کنم اما به روند رو به رشد تیم هاوش امیدوارم.
وی تصریح کرد: حمایت تماشاچیان از تیم و بازیکنانی که روحیه یاد گرفتن در آنان بسیار بالا است، در شرایط فعلی ضروری است. 
تیم هاوش از هفت بازی گذشته خود تنها با یک برد و شش باخت و کسب سه امتیاز در رده آخر جدول 12 تیمی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان قرار دارد که از آن به عنوان پایتخت والیبال کشور یاد می شود و این رشته ورزشی از علاقه مندان زیادی در این شهرستان بویژ] در بین ترکمن ها برخوردار است.
قدمت چند دهه ای والیبال در گنبدکاووس سبب شده تا بازیکنان و مربیان زیادی از این شهر به تیم های ملی و باشگاهی ایران راه یابند که فرهاد قائمی ملی پوش والیبال کشور ازجمله برترین والیبالیست های این خطه از ایران اسلامی است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار