استاندار چهارمحال و بختیاری:

پیاده روی اربعین حسینی تجلی وحدت شیعیان و آزادمردان جهان است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیاده روی اربعین حسینی تجلی وحدت شیعیان و آزادمردان جهان وعشق و ارادت خالصانه به امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۳۳۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 21 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در جمع عزاداران حسینی موکب 285 قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در محور نجف به کربلا تاکید کرد: تجمع گسترده آزادمردان دنیا، بویژه مسلمانان جهان در پیاده روی اربعین حسینی به دنیا نشان داد که قیام امام حسین (ع) همچنان در تاریخ زنده و جاودانه است.
وی ایستادگی در برابر زورگویان را مهمترین درس قیام امام حسین (ع) دانست و افزود: تمامی آزادمردان دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی امروزه با تاسی از قیام کربلا و با ایستادگی در برابر مستکبران جهان زمینه نابودی آنان را فراهم کرده اند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تداوم نهضت حسینی از سوی مسلمانان جهان باعث تزلزل پایه های حکومت استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا و اسرائیل و سرسپرده های آنان مانند گروه های تکفیری داعش شده است.
وی با اشاره به ضرورت تلاش مسئولان برای ترویج سنت های حسنه یادآور شد: احیای اسلام و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از اهداف اصلی قیام امام حسین (ع) است.
استاندار چهارمحال و بختیاری و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان به منظور شرکت در پیاده روی اربعین حسینی به عراق سفر کرده اند.
موکب قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در نجف اشرف کنار عمود 285 و در کربلا شارع القبله الحسین (ع) برپا شده است.
11 هزار و 500 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار