با تاخیری 40 روزه؛

طولانی‌ ترین تاریخ پروازی در مازندران رقم خورد

باید دید پروازی که در ابتدای راه با تاخیرهای طولانی مدت 40 تا 50 روزه مواجه است آیا می تواند پاسخگویی نیازهای استان باشد....
کد خبر: ۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶ 19 January 2015
به گزارش تابناک- مازندران، مدتی است که زمزمه برقراری پرواز دبی از فرودگاه دشت‌ناز واقع در شهرستان میاندورد استان مازندران، دهان به دهان می‌چرخد.

اظهار نظرهای متفاوتی در زمان برقراری این پراوز در مازندران مطرح بود که مسئول برقراری این پرواز در استان مازندران در نشست خبری زمان دقیق انجام این پرواز را روز 8 دی ماه سال جاری اعلام کرده بود، ولی با گذشت روز 8 دی ،خبری از پراوز فرودگاه دشت‌ناز به دبی نشد.

مسئولان برقرار کننده این پرواز هم درباره زمان بعدی این پرواز اطلاع رسانی نکردند که مدیرکل فروگاههای مازندران در جلسه‌ای که با حضور مسئولان استان در استانداری مازندران داشت زمان دقیق پرواز از فرودگاه دشت‌ناز به دبی را، نیمه دوم بهمن ماه و در روز 17 بهمن اعلام کرد.

التبه پیش از نیز یکی از رسانه‌های استان زمان اولین پرواز مازندران به دبی را آبان ماه اعلام کرده بود.

حال باید دید پروازی که در ابتدای راه با تاخیرهای طولانی مدت 40 تا 50 روزه مواجه است آیا می تواند پاسخگویی نیازهای استان باشد.

مسئولان استان درباره ضرورت این پرواز مسائلی را مطرح کردند که بیشتر برنامه‌های بر اساس پذیرش گردشگران کشورهای عربی در مازندران است.

با توجه به شرایطی که دبی دارد پیش بینی می‌شود که این پرواز بیشتر زمینه انتقال گردشگران مازندران از این استان به دبی را تسهیل کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار