برخورد با معتادان متجاهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان از اجرای طرح پاکسازی سطح شهر همدان از معتادان متجاهر خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷ 13 November 2016
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان از اجرای طرح پاکسازی سطح شهر همدان از معتادان متجاهر خبر داد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ هادی قزوینه از اجرای طرح پاکسازی سطح شهر همدان از معتادان متجاهر خبر داد و گفت: یکی از دغدغه ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه ها، اماکن عمومی و خیابان ها از لوث وجود ازاینگونه افراد است.

وی افزود: برابر سوابق موجود بخشی از جرائم خرد مانند سرقت ها توسط معتادان متجاهر در شب صورت گرفته و پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای پاسخگویی به این مطالبه نسبت به اجرای طرح جمع آوری و پاکسازی مناطق از لوث وجودی معتادان متجاهر با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان و یگان ویژه اقدام کرده که در این رستا تعداد ۹۰ معتاد متجاهر دستگیر و پس از غربالگری به مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ تحویل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرانتظامی استان همدان اظهار داشت: شهر همدان از لحاظ سلامت اجتماعی یکی از برترین مراکز استان ها در سطح کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار