دانش آموزان شیرازی با زنجیره انسانی به اعتیاد "نه" می گویند

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس، گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و آسيب‌هاي اجتماعي، زنجيره انساني تحت عنوان "نه به اعتياد" با حضور دانش‌آموزان در شيراز ‏تشكيل مي‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 12 November 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدرضا ابراهيمي شنبه 22‌ آبان در جمع خبرنگاران گفت: اين مراسم با هدف آگاهی بخشی جامعه بويژه نوجوانان و جوانان در زمینه مخاطرات آسیب‌های اجتماعی از جمله مُعضل مواد مخدر در راستای ایجاد جامعه‌ای سالم، پویا و با نشاط تشكيل خواهد شد.

وي در ادامه گفت: آگاه‌سازي عموم افراد جامعه بويژه والدين و دانش‌آموزان نقش موثري در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر خواهد داشت.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس به آسيب‌هاي ناشي از مصرف مواد مخدر اشاره و اضافه كرد: پديده شوم مواد مخدر یکی از مُعضلات خطرناك جامعه بشرى در جهان متمدن امروز است، که می‌تواند از فردی به فرد دیگر و از نسلی به نسلی دیگر سرایت کند و ابعاد وسیع عوارض ناشی از مصرف آن، زندگی جسمی و روانی فرد و همچنین خانواده، فرهنگ، اقتصاد و اجتماع را به شدت متاثر و متضرر كند.

ابراهيمي یادآور شد: بهسازی درونی افراد جامعه، تقویت بنیان خانواده و انجام کارهای فرهنگی مؤثر در جلوگیری از گرایش افراد به مواد مخدر و كاهش آسيب‌هاي ناشي از آن بسیار ضروری است.

وی ضمن قدرداني از همكاري كليه دستگاه‌ها به‌ويژه آموزش و پرورش فارس، گفت: تشكیل حلقه‌ انسانی، نمادی از انزجار در برابر مُعضل مواد مخدر خواهد بود كه امیدواریم با همت و تلاش مسئولین و همراهی مردم فهیم بتوانیم نسبت به كاهش آسیب‌های ناشی از این پدیده شوم گامی مثبت برداریم.

براساس اين گزارش زنجیره انساني دانش‌آموزي در شيراز روز دوشنبه 24 آبان‌ماه ساعت 09:30 صبح از چهارراه شاهزاده قاسم تا ميدان شهيد حسين فهميده برگزار مي‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار