بازسازی میدان بعثت یزد ۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

کد خبر: ۳۲۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 06 November 2016
به گزارش تابناک یزد، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد گفت: تکمیل طرح بازسازی میدان بعثت یزد ۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 وحیدرضا خباززاده  در سیصد و بیست و پنجمین نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه بیش از 6 میلیارد تومان برای کشتارگاه صنعتی یزد هزینه شده، اظهار داشت: در ارتباط با این کشتارگاه باید به دو موضوع توجه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین موضوع مرتبط با افرادی است که از کشتارگاه صنعتی یزد استفاده می‌کنند و هم در ارتباط با تردد از یزد و بالغکس و هم در ارتباط با خدمات واقع در کشتارگاه با مشکل مواجه هستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد مسیر کشتارگاه صنعتی یزد را برای قصابها پرخطر دانست و گفت: اختصاص یک اتوبوس برای حمل و نقل این افراد و همچنین در نظر گرفتن رستورانی در کشتارگاه ضروری به نظر می‌رسد.

خباززاده یزدی به طرح بازسازی میدان بعثت یزد اشاره کرد و افزود: این طرح یکی از طرح‌های ارزشمند شهر یزد به حساب می‌آید که سبب جذب گردشگر به استان می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری برای شروع کردن بازسازی سمت راست میدان بعثت و سمت راست سید گل سرخ نیاز به هفت میلیارد ریال اعتبار دارد و در صورت تامین آن، فعالیت بازسازی آغاز می‌شود.

سیدمحمدرضا مدرسی عضو هیئت رئیسه شورای شهر یزد هم در این نشست درباره این پروژه اظهار داشت: با توجه به اینکه این پروژه یک طرح میراثی و تاریخی است، با سود حداقل 25 درصد همراه است و باید نسبت به تکمیل هرچه سریعتر آن اقدام شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار