بسیج سیاسی نیست؛با دعواهای سیاسی وقت مردم را تلف نکنید

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: بسیج متعلق به مردم، دین، اعتقادات مردم و رهبری است لذا چنین تشکیلاتی رنگ و انگ سیاسی نمی پذیرد. آیت الله ایمانی ادامه داد: نباید با دعواهای سیاسی وقت مردم و کشور را تلف کرد بلکه خدمت رسانی به مردم نباید لحظه ای متوقف شود.
کد خبر: ۳۲۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 01 November 2016
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: بسیج متعلق به مردم، دین، اعتقادات مردم و رهبری است لذا چنین تشکیلاتی رنگ و انگ سیاسی نمی پذیرد.
 
به گزارش تابناک فارس: نماینده ولی فقیه در فارس از جوانان بسیجی و انقلابی خواست با حضور مؤثر در فضای مجازی، پیام انقلاب را در شبکه های متعدد مجازی منعکس کنند.
 
وی افزود: دشمنان از بسیج در کشور ما و ایجاد چنین تشکیلاتی در کشورهای اسلامی احساس خطر کرده اندو هراس دارند و این نگرانی بدان دلیل است که تشکیلات بسیج در کشور ما و کشورهای اسلامی از جمله سوریه، عراق، لبنان و یمن آنها را از پا در آورده است.
 
آیت الله ایمانی با بیان اینکه امروز دشمنان از بسیج ایران بیش از ارتش های بزرگ دنیا هراس دارند اظهارداشت: بسیج خار چشم دشمنان است و دشمنان با تمام امکانات به دنبال شکستن این نیروی مردم هستند که این خیالی واهی است.
 
آیت الله ایمانی عنوان داشت: بصیرت، لازمه معنویت است که عدم وجود بصیرت موجب انحراف و بیراهه می شود و در فتنه 88 نیز مومنان اهل قرآن و توسل بودند که بصیرت نداشتند.
 
آیت الله ایمانی ادامه داد: نباید با دعواهای سیاسی وقت مردم و کشور را تلف کرد بلکه خدمت رسانی به مردم نباید لحظه ای متوقف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار