کسب پنج نشان رنگارنگ تکواندوکاران قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین از کسب پنج نشان رنگارنگ تکواندوکاران استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۲۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 31 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین طیار تقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین٬ گفت: تکواندوکاران استان در این مسابقات با عملکرد خوب و قابل‌قبول خود توانستند در پایان این رقابت‌ها پنج نشان ارزشمند را کسب کنند.

وی افزود: تیم تکواندوی استان در رقابت‌های قهرمانی کشور یک نشان طلا٬ دو مدال نقره و دو مدال برنز را به دست آورد.

تقی پور گفت: تیم تکواندوی استان در این رقابت‌ها نسبت به سال‌های گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت و موفق شد با درخشش در میان قطب‌های تکواندو سه فینالیست در هشت وزن برگزارشده رقابت‌های قهرمانی کشور داشته باشد.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین خاطرنشان کرد: تکواندوکاران استان با کسب پنج نشان رنگارنگ علاوه بر بهترین عملکرد خود در طول سال‌های اخیر موفق شدند در میان قطب‌های تکواندوی کشور ازجمله استان‌های تهران٬ البرز٬ گیلان و مازندران در بخش تیمی هم سکوی نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

وی اظهار امیدواری کرد که عملکرد خوب تکواندوکاران استان در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور تداوم داشته باشد و تکواندوکاران خوب استان بتوانند با حضور در ترکیب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی خوش بدرخشند و برای نخستین بار مدال‌های ارزشمند جهانی را برای جامعه ورزش تکواندوی استان به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگ‌سالان کشور با شرکت بیش از ۲۰۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور به میزبانی تهران برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار