صادرات ۳۸ میلیون دلاری تعاونی‌های همدان

توصیفیان گفت: فرآورده‌های دامی، مواد غذایی، مصالح ساختمانی، صنایع دستی، یخچال، دام زنده و... از جمله اقلام صادر شده توسط تعاونی‌های استان همدان است.
کد خبر: ۳۱۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 25 October 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از صادرات 38 میلیون و 769 هزار دلار کالا توسط تعاونی‌های استان خبر داد و گفت: همدان رتبه یکم صادرات در این زمینه را دارد.

به گزارش فارس؛ احمد توصیفیان بابیان اینکه یک‎هزار و302 تعاونی فعال در استان همدان وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد 347 تعاونی در بخش صنعت و معدن، 308 مورد در بخش کشاورزی، 488 تعاونی در بخش خدمات، 145 تعاونی در بخش مسکن و عمران و 15 تعاونی نیز در بخش اتحادیه‎ها فعال هستند.

وی از راه‌اندازی 71 تعاونی طی 6 ماهه سال خبر داد و افزود: از این تعداد 23 تعاونی در بخش صنعت و معدن، 10 تعاونی در بخش کشاورزی، 34 تعاونی در بخش خدمات، سه تعاونی در بخش مسکن و عمران و یک تعاونی نیز در بخش اتحادیه راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه از یک‌هزار و 302 تعاونی فعال 387 تعاونی مربوط به شهرستان همدان است، ادامه داد: از 71 تعاونی تشکیل شده در طی نیمه نخست سال 23 تعاونی مربوط به شهرستان همدان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 38 میلیون و 768 هزار دلار صادرات توسط تعاونی‌های استان صورت گرفته است، عمده صادرات به کشورهای عراق و عمان بوده است.

توصیفیان اظهار کرد: فرآورده‌های دامی، مواد غذایی، مصالح ساختمانی، صنایع دستی، یخچال، دام زنده و... از جمله اقلام صادر شده توسط تعاونی‌های استان همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار