حسین زاده اعلام کرد:

موادمخدر اولین آسیب اجتماعی در اصفهان است

تابناک:جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان به مهمترین آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مواد مخدر اولین آسیب اجتماعی در اصفهان است و طبق آمار از 8 تا 12 هزار تن ماده مخدری که تولید می‌شود 500 تا 600 میلیون تن آن در ایران کشف می‌شود که نشان می‌دهد چه کار عظیمی در این حوزه از هر دو طرف در حال انجام است.
کد خبر: ۳۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 06 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ حسین حسین‌زاده شامگاه گذشته (سه شنبه) در مراسم بزرگداشت استاد در جمع روسای دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی اصفهان اظهار کرد: باید برای حل معضلات و مشکلات موجود در جامعه خود، در میان کتاب‌های بزرگان از جمله استاد شهید مرتضی مطهری بگردیم و راه‌حل‌ها را پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه اگر امروز از فرصت جوان بودن کشور و پنجره جمعیتی که در کشور گشوده شده استفاده کنیم قطعاً آینده‌ای روشن پیش روی کشور و جامعه وجود خواهد داشت، افزود: انقلاب فناوری و انفجار اطلاعات از ویژگی‌های بارز امروز است و آنهایی که با تغییرات تدبیر می‌کنند، می‌توانند آینده و جوانان کشور را بسازند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: خوشبختانه امروز و با وجود رشد دانشگاه‌ها در کشور، دانش‌محوری در حال جا باز کردن در میان جامعه است و نشانه‌های آن انرژی هسته‌ای و ماهواره‌هایی است که مدام به فضا پرتاب می‌شود.

حسین زاده اعلام کرد: از هشت هزار زندانی موجود در زندان‌های استان اصفهان 11 نفر دکترا و 37 نفر فوق لیسانس دارند و بالاترین فراوانی نیز متعلق به افراد بی‌سواد و کم سواد است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها از سال‌ها پیش آموزش سواد رسانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: جوانان کشور به شدت تحت تأثیر رسانه‌های غربی قرار می‌گیرند و ماجراجو می‌شوند و این ماجراجویی باعث ارتکاب جرم می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نهایت سعادت؛ اصلاح حال مردم است، گفت: شبکه‌های بیگانه "من و تو" و صدها شبکه خارجی و فارسی زبانی که کشور را مورد هجوم قرار داده‌اند با چه هزینه هنگفت، چه برنامه‌هایی تولید می‌کنند، آیا توانسته‌ایم در مقابل آنها بایستیم و در برابر آنها واقعاً چه کاری انجام داده‌ایم؟

حسین زاده به مهمترین آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مواد مخدر اولین آسیب اجتماعی در اصفهان است و طبق آمار از 8 تا 12 هزار تن ماده مخدری که تولید می‌شود 500 تا 600 میلیون تن آن در ایران کشف می‌شود که نشان می‌دهد چه کار عظیمی در این حوزه از هر دو طرف در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مشروبات الکلی دومین عامل آسیب اجتماعی در اصفهان است. آسیبی که این روزها نگرانی در خصوص آن در اصفهان بسیار زیاد شده و پس از آن نیز شبکه‌های ماهواره‌ای قرار دارند که بنیان خانواده‌ها را از هم پاشیده و از هر پنج ازدواج در اصفهان یکی از آنها به طلاق می‌انجامد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار