واکنش دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری به فروش اقلام دارویی در عطاری ها

به گزارش تابناک شهرکرد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع و عرضه داروهای زیبایی و تناسب اندام و سقط جنین در عطاری ها، آرایشگاه های زنانه و باشگاه های بدن سازی به معضل جدی دانشگاه علوم پزشکی تبدیل شده است
کد خبر: ۳۱۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 17 October 2016

  • رضا محمدی در زمینه اقدام علوم پزشکی برای ساماندهی عطاری، آرایشگاه و باشگاه هایی که اقدام به عرضه این داروها می کند، افزود: مجوز راه اندازی این مراکز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف صادر می شود .

    وی اظهار کرد: سازمان تعزیرات و اداره اماکن در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا در حال پیگیری و تشکیل گشت مشترک بازرسی از مراکز عرضه این گونه داروهاست.

    محمدی، با بیان افزایش روز افزون عطاری ها و فروش غیر مجاز برخی داروها در این مراکز ادامه داد: وزارت بهداشت نیز در این راستا در حال ساماندهی مراکز عرضه داروهای گیباهی و عطاری در استان هاست.

    تمایل روز افزون مردم چهارمحال و بختیاری به تناسب اندام و زیبایی، تجارت در این زمینه را سود آور کرده و این مساله علاوه برافزایش بی رویه آرایشگاه های زنانه و عطاری ها در نقاط مختلف این استان، این مراکز را به سمت فروش غیر مجاز داروها سوق داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار