بی ارتباطی سرشماری به یارانه

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن سیستان و بلوچستان گفت: شرکت در طرح سرشماری و آمارهای درخواست شده ربطی به یارانه ندارد و مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵ 10 October 2016

غلامرضا مالکی گفت: در این طرح هیچ گونه سوالی از میزان درآمد افراد خانواده ها نمی شود و بنابراین نباید مردم از اجرای این طرح نگرانی داشته باشند و لازم است تا پایان مهلت درخواست شده در این طرح سرشماری ملی شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: ازابتدای آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن که به صورت اینترنتی در حال انجام است تا ساعت 6 بامداد امروز، 51 هزار و 556خانوار استان شامل 203هزار و 360نفر اقدام به ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: بیشترین ثبت‌نام کنندگان از شهرستان‌های هامون، نیمروز، راسک و خاش بوده‌اند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از 25 مهر تا 25 آبان ماه امسال کار آمارگیری به صورت حضوری انجام خواهد شد، افزود: 700 آمارگیر با بیش از هزار و 300 نفر نیرو در سیستان و بلوچستان اقدامات اجرای طرح سرشماری حضوری را بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان این مطلب که سرشماری عمومی نفوس و مسکن به شیوه اینترنتی از سوم تا 24 مهرماه با هزار جایزه یک میلیون تومانی برای افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند، برگزار می‌شود، از شهروندان درخواست کرد تا در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام کنند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در طرح ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 جوایزی مثل هزار جایزه 10میلیون ریالی و دو گیگ اینترنت رایگان به سرپرستان خانواده‌ها تعلق می‌گیرد، افزود: در دو مرحله قرعه کشی که تاکنون انجام شده 4 نفر از استان صاحب جایزه 10 میلیون ریالی شده‌اند.

این مسؤول تاکید کرد: خانوارهایی که اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی ww.sarshomari95.ir وارد کنند دیگر نیازی نیست در سرشماری حضوری شرکت کنند و نتایج اولیه سرشماری یکم تا پانزدهم دی ماه امسال و نتایج تفصیلی آن مردادماه سال آتی منتشر می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار