اجرای طرح همیاران پلیس در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ترافیک

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: طرح همیاران پلیس با همت پلیس راهنمایی و رانندگی و مشارکت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ترافیک اجرا شد.
کد خبر: ۳۰۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 09 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمدرضا کهوری اظهار کرد: طرح همیاران پلیس به‌منظور ایمنی کودکان و اشاعه فرهنگ ترافیک در بین دانش آموزان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای طرح‌های کاهش ترافیک نیازمند برنامه‌ریزی، آموزش و فرهنگ‌سازی است تا با انجام فعالیت‌های آموزشی از طریق متخصصان این حوزه به اهداف حمل و نقل و ترافیکی مدیریت شهری دست یابیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس تاکید کرد: در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و در نتیجه افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، طرح‌ها و فعالیت‌های آموزشی به جهت موثر بودن بر رفتارهای انسانی و تاثیر متقابل محیط و فرد بر هم، در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان اجرا خواهد شد.

کهوری لزوم برنامه‌ریزی و آموزش را دو رکن اصلی و مهم فرهنگ‌سازی عنوان کرد و ادامه داد: دانش آموزان به‌عنوان همیاران پلیس می‌توانند در عرصه ترافیک نقش مهمی داشته باشند و ضمن احترام به قانون، پلیس را در انجام وظایف یاری نمایند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار