آموزش همگانی اصلی‌ترین رکن مدیریت ترافیک

فرمانده پلیس راه هرمزگان در همایش تجلیل از کارکنان نمونه نیروی انتظامی رودان گفت: اصلی‌ترین رکن مدیریت ترافیک آموزش همگانی است.
کد خبر: ۳۰۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 06 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی اسفندانی عصر امروز در همایش تجلیل از کارکنان نمونه نیروی انتظامی رودان ضمن اشاره به تعامل فرماندهی انتظامی شهرستان با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها اظهار داشت: طبق مقایسه آماری تلفات در اثر تصادفات در دهه 90 نسبت به دهه 80 تا حدودی کاهش یافته است.

وی افزود: متاسفانه تبعات تصادفات از قبیل مشکلات اجتماعی و روانی که برای فرد به وجود می‌آورد، از خود تصادفات به مراتب بیشتر است که اگر احتیاط صورت گیرد چنین مشکلی به وجود نخواهد آمد.

فرمانده پلیس راه هرمزگان عنوان کرد: اصلی‌ترین رکن در مدیریت ترافیک در هر منطقه آموزش همگانی است که دهیاران و اعضای محترم شورا از ظرفیت خوبی برخوردار هستند که به مردم روستای خود آموزش‌های لازم را بدهند و این فرهنگ‌سازی را ایجاد نمایند.

وی تصریح کرد: تشویق جوانان برای دریافت گواهینامه باعث کاهش تخلفات رانندگی می‌شود و هنگامیکه شخص برای دریافت گواهینامه اقدام می‌کند، آموش‌های لازم را می‌بیند و خود را ملزم به رعایت قانون می‌داند.

اسفندانی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند «همه مسؤولان در امر کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای خود را مسؤول بدانند و در این زمینه به راهنمایی و رانندگی کمک کنند و با فرهنگ‌سازی درست در کاهش تصادفات، اقدامات موردنیاز را انجام دهند».

فرمانده پلیس راه هرمزگان در پایان با اشاره به ایام عزاداری هیات‌های مذهبی خاطرنشان کرد: از دهیاران انتظار می‌رود با اعضای هیات‌های مذهبی جلساتی را جهت تذکرات لازم برای جلوگیری از جابه‌جایی عزاداران با وانت که درصد تلفات آنها در تصادفات بالاست، برگزار نمایند تا شاهد تصادفات دلخراش در این ایام نباشیم
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار