مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در کرج گلباران شد

کد خبر: ۳۰۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 06 October 2016

 

همزمان با هفته ناجا مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در جوار امامزاده محمد(ع) کرج با حضور مسؤولان استانی گلباران شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این مراسم که ظهر امروز و با حضور پرشور مردم و خانواده‌های معظم شهدا و مسؤولان برگزار شد، فرمانده انتظامی استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،‌ آنان را الگویی بسیار بزرگ برای نسل امروز عنوان کرد و بیان داشت: اگر امروز به کشور به مرحله‌ای از رشد و امنیت رسیده است مرهون خون شهدایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی در جبهه‌ها حاضر شدند و از شرف و ناموس این سرزمین دفاع کردند.

 

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس شجاعت، ولایتمداری،‌ ایمان و دلاورمردی را سرلوحه خود قرار دادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

 

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز نهادینه کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن همچنان برای ضربه زدن به کشور توطئه‌چینی می‌کند لذا لازم است تا هوشیار باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن در لباس دیگری به نبرد با کشور پرداخته است، گفت: بصیرت‌افزایی و آگاهی دادن به نسل امروز مهمترین وظیفه‌ای است که بر عهده ماه قرار دارد و باید نوجوانان و جوانان نیز هوشیارانه عمل کرده و فریب دشمن را نخورند.

 

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به مأموریت‌های نیروی انتظامی همانند مبارزه با قاچاقچیان، اشرار و برهم زنندگان نظم عمومی اشاره کرد و بیان داشت: شهادت در نیروی انتظامی جغرافیا، زمان و مکان خاصی ندارد و هر لحظه امکان دارد مأموران نیروی انتظامی در اجرای قانون و حفظ امنیت و آرامش به شهادت برسند.

 

کامرانی‌صالح ادامه دادن راه شهدا را مهم ارزیابی کرد و گفت: حفظ آرمان‌های شهدا مهمترین وظیفه ما محسوب می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار