آغازتعمیرات سالانه نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان

تعميرات سالانه نيروگاه‌هاي برق آبي خوزستان به‌ منظور افزايش راندمان توليد در سدهاي شهيد عباسپور، دز و مسجدسليمان آغاز شد
کد خبر: ۳۰۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 03 October 2016
مديرعامل شرکت نصب، تعمير و نگهداري نيروگاه‌هاي برق آبي خوزستان اظهار داشت: طبق برنامه ريزي‌هاي سالانه و از پيش تعيين شده در راستاي بهبود وضعيت و بالا بردن راندمان توليد در نيروگاه‌هاي برق آبي استان، کار تعميرات سالانه اين سدها آغاز شده است.

محسن رستگارنيا عنوان کرد: هم‌اکنون تعميرات سالانه واحدهاي 2 و 3 سد دز و در نيروگاه شهيد عباسپور واحدهاي 7 و 8 نيروگاه دوم و همچنين در سد و نيروگاه مسجدسليمان نيز تعميرات سالانه واحدهاي 3 و 4 آغاز شده است.

وي افزود: نيروهاي متخصص اين شرکت با توان فني بالاي خود اين مهم را با موفقيت همانند سال‌هاي گذشته به انجام خواهند رساند.

نيروگاه دز با 8 واحد 65 مگاواتي داراي توان نامي 520 مگاوات توليدي و شهيد عباسپور با 8 واحد 250 مگاواتي داراي توان نامي 2000 مگاوات و همچنين نيروگاه مسجدسليمان با 8 واحد 250 مگاواتي با توان نامي 2000 مگاوات توليد انرژي مي‌کنند.

شرکت نصب، تعمير و نگهداري نيروگاه‌هاي برق آبي خوزستان فعاليت‌هايي همچون نصب و راه‌اندازي، تعمير و نگهداري، بهره‌برداري از نيروگاه‌هاي برق آبي کشور، کارهاي ساختماني سد و نيروگاه، پست‌هاي فشارقوي نيروگاه‌ها، عمليات ژئوتکنيک، حفاري و احياي زهکش‌ها و همچنين عمليات نصب و راه‌اندازي و اجراي خط لوله تأسيسات آب و فاضلاب را برعهده دارد.

اين شرکت داراي گواهي صلاحيت رتبه يک نيرو، چهار آب، پنج تأسيسات و تجهيزات و پنج نفت و گاز بوده و گواهينامه ISO 9001:2008 را از موسسه IQNET اخذ کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار