کف خیابانهای میاندوآب بهسازی میشود

رئیس شورای اسلامی میاندوآب گفت:امسال،سال نهضت آسفالت در میاندوآب است و بر این اساس ۷۰ درصد از معابر اصلی وفرعی شهر آسفالت می‌شوند.
کد خبر: ۳۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 03 May 2015

رحیم حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت:با توجه به وضعیت نامطلوب آسفالت معابر اصلی و فرعی، میادین و خیابان‌های این شهر، امسال درصدد بهبود این وضعیت هستیم و به همین خاطر امسال شهردار میاندوآب با 6 شرکت معتبر در این زمینه قرارداد بسته است.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه تاکنون 60 تا 70 درصد از معابر اصلی و فرعی و میدان‌های این شهر آسفالت شده است تصریح کرد: خیابان لیلان چای تا میدان عاشورا، ورودی تبریز، محور اصلی ورودی ارومیه و مهاباد و 30 کوچه در حال آسفالت هستند.

حاجی زاده از بهره‌برداری از زیرگذر3 راهی شاهین دژ و 3 راهی تقی آباد میاندوآب خبر داد و گفت: این پروژه در مرحله برنامه و طرح ریزی است.

وی بابیان اینکه سال گذشته بودجه شهری این شهر نزدیک به 50 میلیارد تومان بوده و پیش بینی می‌شود امسال این میزان به 54 میلیارد تومان برسد افزود: از این میزان 20 میلیارد تومان برای امور عمرانی و مابقی برای امور فرهنگی، حقوق کارمندان،خرید وسایل ضروری شهری هزینه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب اظهار داشت: با توجه به وضعیت پر ترافیک شهر میاندوآب امسال پروژه‌های عمرانی متعددی در این زمینه اجرا می‌شود و در این راستا با آزادسازی خیابان ستارخان میاندوآب، 60 درصد از مشکل ترافیکی این شهر حل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب بیان کرد: نبود فرهنگ صحیح استفاده از حمل و نقل عمومی در میاندوآب و افزایش روزبه روز تک سرنشینی در این شهر یک معضل اساسی ترافیکی را به وجود آورده که باید بدان فکری اساسی انجام شود.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار