معاون عمران روستایی بنیاد مسکن:

به متقاضیان مهاجرت معکوس وام می دهیم

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مشوق‌های بنیاد مسکن به متقاضیان مهاجرت معکوس گفت:‌ متقاضیان مهاجرت از شهر به روستا می توانند از مشوق های دولتی بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۳۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 03 May 2015
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا شاملو،درباره جزییات مشوق های در نظر گرفته شده اظهار کرد:‌ به کسانی که قصد مهاجرت به روستا را داشته باشند خارج از نوبت، زمین واگذار می شود و همچنین می‌توانند از تسهیلات 15 میلیون تومانی خرید مسکن در روستا استفاده کنند.   

وی درخصوص متراژ زمین های قابل واگذاری گفت:‌ متراژ زمین واگذاری به مهاجران به حد نصاب تفکیک طرح های هادی در روستاهای مورد نظر  بستگی دارد.  

شاملو ادامه داد:‌ ارائه زمین و وام مسکن از مشوق های بنیاد مسکن است اما قاعدتا دستگاه های دیگر هم در زمینه فعالیت های اقتصادی و کسب و کار برنامه هایی برای متقاضیان دارند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  در پاسخ به این سوال که آیا این مشوق ها و شرایط آنها تنها شامل کارکنان و استخدام های دولتی می شود،‌ یا خیر ؟ تاکید کرد:‌ فرقی نمی کند که مهاجران معکوس در چه رشته ای و کجا مشغول به کار باشند.  فرمانداری و بخشداری محل مهاجرت افراد را تایید می کنند و پس از آن  مدارکی مبنی بر تایید سکونت افراد در روستا به شورا و دهیاری‌ها ارسال می شود و پس از تایید این نهادها،‌روال قانونی طی و مشوق ها ارائه می شود.        

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار