فرماندار دهلران :

برخورد مقتدرانه پلیس با هنجار شکنان قابل تقدیر است

فرماندار دهلران رویکرد نیروی انتظامی در برخورد با هنجار شکنان را مقتدرانه و قانونی دانست وگفت: پلیس در انجام تکالیف خود در برخورد با هنجار شکنان قانون را ملاک عمل قرار می دهد.
کد خبر: ۳۰۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 01 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ امیدعلی سبزی روز شنبه در این مراسم با گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: نقش و مشارکت مردم در امنیت امری مهم است و باید در تامین امنیت با احساس مسئولیت و کمک به پلیس سهم خود را در این مقوله مهم ایفا کنند.

رئیس شورای تامین شهرستان دهلران افزود: نیروی انتظامی هر چه بیشتر اعتماد مردم را جلب کند در این مهم موفق تر است همان طوری که تاکنون هم این چنین بوده است.

سبزی تلاش نیروی انتظامی برای امنیت در جامعه مهم دانست و تاکید کرد: مردم در سایه امنیت به فعالیت های خود می پردازند و قدردان تلاش های پلیس هستند.

وی رویکرد نیروی انتظامی در برخورد با هنجار شکنان را مقتدرانه و قانونی دانست و گفت: پلیس در انجام تکالیف خود در برخورد با هنجار شکنان قانون را ملاک عمل قرار می دهد.

وی با توجه به شرایط کنونی جامعه و نوع جرایم یادآور شد: نیروی انتظامی باید خود را به علم روز مجهز کند و از این مهم در ارتقای آگاهی جامعه و برخورد با جرایم نیز استفاده کند.

فرماندار دهلران با اشاره به 220 کیلومتر مرز مشترک شهرستان با کشور عراق، وسعت و گستردگی دهلران افزود: به برکت امنیت پایدار حاکم بر شهرستان که حاصل تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است سرمایه گذاری های خوبی انجام شده و یا در حال انجام است.

سبزی با بیان اینکه در این شهرستان مرزی جرایم خشن نداریم، گفت: با توجه به اینکه در اربعین حسینی زائران زیادی از این شهرستان عبور می کنند باید تدابیر لازم در خصوص تامین امنیت آنها مد نظر نیروی انتظامی باشد.

فرمانده انتظامی دهلران نیز در این آیین گزارشی از خدمات و اقدام های پلیس ارائه کرد و گفت: دشمن بدنبال تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است که در این حوزه همه وظیفه مقابله دارند.

سرهنگ سعید عالی پور با اعلام اینکه شهرستان به لحاظ سرزمینی یک سوم مساحت استان ایلام است، افزود: وضعیت امنیتی شهرستان بخاطر تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، ولایت مداری و اعتقادات مردم به ارزش ها مطلوب است.

این آیین با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و یگان های نظامی، انتظامی و مرزبانی شهرستان دهلران در محل هنگ مرزی برگزار شد، ادای احترام به مقام شامخ شهدا، رژه نیروهای شرکت کننده از مقابل جایگاه و تقدیر از خانواده های معظم شهدا و نیروهای نمونه یگان های نظامی و انتظامی از دیگر ویژه برنامه های این آیین بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار