معاون دانشجویی دانشگاه یزد اعلام کرد:

شورای صنفی دانشجویی احیا می شود

طرحی جدید برای نظارت نمایندگان دانشجویان بر خدمات دانشجویی در دانشگاه یزد
کد خبر: ۳۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶ 03 May 2015
به گزارش تابناک یزد،معاون دانشجویی دانشگاه یزد اعلام کرد: بزودی برای هر ساختمان در پردیس های خوابگاهی ۱ و ۲ نمایندگانی تعیین خواهند شد تا به عنوان حلقه‌ های واسط بین دانشجویان ساکن در آن ساختمان و معاونت دانشجویی، مدیریت امور دانشجویی، رییس اداره خوابگاه‌ها و متصدیان خوابگاه‌ ها به ایفای نقش بپردازند.
دکتر علی مروتی افزود: نمایندگان در برخی حوزه‌ها نقش نظارتی نیز پیدا خواهند کرد که می‌تواند مصداق بارز مشارکت دانشجویان در بهبود فضای زندگی‌شان باشد.
 وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح زمینه ‌های ارتباط راحت‌ تر و سریع‌ تر دانشجویان ساکن در خوابگاه با مسؤولان و در نتیجه همدلی و همزبانی دانشجویان و مسؤولان فراهم شود.
دکتر مروتی درخصوص نحوه انتخاب نمایندگان دانشجویان هم گفت: این نمایندگان بر اساس شاخص‌هایی از جمله معدل و سابقه آموزشی، مقطع تحصیلی، ترم ورود و سوابق فعالیت در خوابگاه‌ها از بین داوطلبان انتخاب خواهند شد.
معاون دانشجویی از کلیه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی درخواست کرد در صورت تمایل به نمایندگی ساختمان محل سکونت خود، آمادگی خود را به ایمیل student@offices.yazd.ac.ir و یا از طریق ارتباط با اعضای شورای صنفی رفاهی دانشجویان اعلام و در ایجاد فضایی بهتر در خوابگاه‌ ها برای خود و هم‌ خوابگاهی‌ هایشان نقش موثری ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار