استاندار گیلان و مجمع نمایندگان در منطقه آزاد انزلی نشست مشترک برگزار کردند

کد خبر: ۳۰۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 23 September 2016
تابناک / الحاق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت و نواحی صنعتی اطراف منطقه آزاد موجب می شود تا این مراکز با حفظ مدیریت خود از مزایای قانونی برای رونق اشتغال بهره بگیرند.

استاندار گیلان در این نشست گفت: تسریع اتصال خط ریلی به مجتمع بندری کاسپین ضروری است و توسعه این بندر در کنار بنادر دیگر گیلان به ظرفیتهای صادراتی استان می افزاید.

 

محمدعلی نجفی اقدامات صورت گرفته در منطقه آزاد انزلی را مثبت ارزیابی کرد و افزود : بعضی از کارهای صورت گرفته در این منطقه پایلوت کشوری است.

استاندار گفت: حدود 8 هزار نفر در 3 سال اخیر در منطقه آزاد انزلی مشغول به کار شده است.

وی با بیان اینکه ساخت موج شکنها و پست های اسکله مجتمع بندری کاسپین با سرمایه گذاری بیش از 600 میلیارد تومان پیشرفت خوبی دارد گفت : دو پست اسکله که از مصوبات سفر رئیس جمهوری نیز هست تا پایان امسال آماده بهره برداری است.

استاندار گیلان به تحولات صورت گرفته در بخشهای تجاری و گردشگری منطقه آزاد و استقبال خوب مردم از این طرح ها اشاره کرد و گفت :افزایش صادرات از این منطقه نشان دهنده توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

وی وجود منطقه آزاد انزلی را کمک به توسعه گیلان دانست و افزود : الحاق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت و نواحی صنعتی اطراف منطقه آزاد موجب می شود تا این مراکز با حفظ مدیریت خود از مزایای قانونی برای رونق اشتغال بهره بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار