پزشک خانواده در شهرهای زیر 50 هزار نفر

وزیر بهداشت گفت : طرح پزشک خانواده در شهرهای زیر پنجاه هزار نفر تا پایان امسال اجرا می شود.
کد خبر: ۲۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹ 02 May 2015
تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان فارس در برنامه « پزشک شما »از سیمای استان فارس حاضر شد و با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده شهری گفت: این طرح تنها برای استان فارس و مازندران نبوده و در شهرهای زیر 20 هزار نفر در حال اجرا است.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود : اجرای طرح پزشک خانواده شهری در شهرهای زیر پنجاه هزار نفر تا پایان امسال و برای 10 هزار حاشیه نشین کشور نیز در آینده نزدیک، پیش بینی شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به اجرای بسیار خوب برنامه تحول نظام سلامت در استان فارس گفت : بر اساس این برنامه ، هم اکنون پرداختی مردم در بیمارستان های دولتی مناطق شهری به 6 درصد و در مناطق روستایی به سه درصد کاهش یافته و همچنان نیز برنامه های دراز مدتی در دست اقدام است.

دکتر هاشمی با بیان این که حلقه های دیگری از این طرح در حال اجرا است افزود: اگرچه مشکلات کاملا برطرف نشده، اما کاهش یافته است .
وی تصریح کرد : طرح خدمات رسانی به مردم حاشیه نشین نیز در دست اجراست که بر اساس آمارها، 10 میلیون نفر جمعیت دارند و امیدواریم این اجرای طرح تا پایان امسال به پایان برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تصریح کرد : مقام معظم رهبری نیز در سیاست های ابلاغی بر اجرای طرح تاکید کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار