به پیشنهاد ریس اداره ارزیابی استانداردایلام ،ایران عضو اصلی کمیته بین المللی استانداردشد

پیشنهاد رییس اداره ارزیابی استاندارد ایلام که ایران را عضو فعال کمیته اصلی ISO/TC289 کرد.
کد خبر: ۲۹۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 11 September 2016

 پیشنهاد رییس اداره ارزیابی استاندارد ایلام که ایران را عضو فعال کمیته اصلی ISO/TC289 کرد.

به گزارش تابناک ایلام، «محمد شریفی»، با بیان اینکه این کمیته از کمیته‌های بین‌المللی استانداردهای ایزو است که با پیشنهاد اینجانب جمهوری اسلامی ایران از عضو ناظر به عضو فعال تبدیل شد، اظهار کرد: کميته ارزبابی برند يک کميته علمي- تخصصي است که اعضاي آن از بين گروه‌های صلاحیت‌دار و علاقه‌مند به مشارکت در تدوين و بازنگري استانداردهاي بین‌المللی انتخاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: اين کميته، متناظر با کميته فني ISO و متشکل از جمعي از اعضاي مشارکت‌کننده کميته ملي استانداردهاي ISO از گروه‌های ذينفع و ذی‌ربط درزمینهٔ فعاليت مربوط است که تحت نظارت دبيرخانه کميته ملي و هیئت فني ايران، وظيفه تحقق مشارکت در فعالیت‌های کميته فني بین‌المللی ISO نظير خود را بر عهده خواهد داشت.

رییس اداره ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی استاندارد استان ایلام با بیان اینکه کميته فني متناظر 289 داراي ساختاري مشابه با ساختار کميته فني نظير خود در سازمان بین‌المللی استانداردسازي (ISO) است، ادامه داد: این کمیته باهدف ارتقای توسعه و ترویج دانش مدیریت برند، تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان‌ها و تشکل‌ها به امر برندسازی، اهمیت مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی در توسعۀ صادرات برندهای ایرانی، جایگاه مصرف‌کننده در برندینگ، روندهای برندآفرینی در ایران، برندینگ داخلی سازمان‌ها، رفتار مصرف‌کننده‌ها در مجتمع‌های تجاری شهری، برند در دنیای تجارت مدرن و برندینگ شخصی، توسعه فرهنگ برند، آموزش برند آفرینی، مدیریت برند، تأکید بر اهمیت برندهای برتر و مباحث حقوقی ثبت برند و ... اقدام به ایجاد و تأسیس برند به‌عنوان یک کمیته مستقل پیشنهاد شده است.

شریفی گفت: این کمیته با هدف ارتقای توسعه و ترویج دانش مدیریت برند، تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمان‌ها و تشکل‌ها به امر برندسازی، اهمیت مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی در توسعۀ صادرات برندهای ایرانی، جایگاه مصرف‌کننده در برندینگ، روندهای برندآفرینی در ایران، برندینگ داخلی سازمان‌ها، رفتار مصرف‌کننده‌ها در مجتمع‌های تجاری شهری، برند در دنیای تجارت مدرن و برندینگ شخصی، توسعه فرهنگ برند، آموزش برند آفرینی، مدیریت برند، تأکید بر اهمیت برندهای برتر و مباحث حقوقی ثبت برند و ... اقدام به ایجاد و تأسیس برند به‌عنوان یک کمیته مستقل پیشنهاد شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار