درخشش دانش آموزان قزوینی

دانش آموزان قزوینی در مسابقات ورزشی کشور یازده مقام برتر کسب نمودند

دانش آموزان مدارس استان قزوین با شرکت در مسابقات ورزشی کشوری موفق به کسب یازده مقام تیمی و مدال های رنگارنگ شدند.
کد خبر: ۲۹۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه استقبال از دانش آموزان اعزامی به مسابقات گفت: بیست و هفتمین دوره مسابقات ورزشی کشوری دانش آموزان دختر و سی و دومین دوره مسابقات ورزشی کشوری دانش آموزان پسر در مرداد و شهریور ماه سال جاری برگزار شد.
وی افزود: دانش آموزان استان قزوین در دو گروه دختران و پسران به مسابقات کشوری اعزام شدند و توانستند یازده مقام تیمی و مدال های رنگارنگ کسب نمایند.
صادقی خاطر نشان کرد: مسابقات ورزشی در شهرهای شیراز، اراک، قم، سنندج و اصفهان در دو بخش دختران و پسران در مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه برگزار شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت تصریح کرد: تیم های ورزشی دختران در رشته های طناب زنی مقام هفتم، بدمینتون مقام هفتم، هندبال مقام اول، بسکتبال مقام پنجم کشور را کسب نمودند، همچنین در رشته شنا در دوره ابتدایی مقام چهارم و در دوره اول متوسطه مقام چهارم کشور را کسب نمودند و در رشته ژیمناستیک در دوره اول ابتدایی مقام ششم و در دوره دوم ابتدایی مقام هشتم کشور را به دست آوردند.
این مقام مسئول اضافه کرد: تیم های ورزشی پسران در رشته فوتسال مقام پنجم، رشته بسکتبال مقام پنجم کشور را کسب نمودند و در رشته ژیمناستیک در دوره اول متوسطه حائز مقام پنجم کشوری شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار