مشکلات برخی نمازخانه های بین راهی قم رفع شد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قم گفت: طی چند ماه گذشته با پیگیری ستاد اقامه نماز قم مشکلات برخی نمازخانه ها و مساجد بین راهی این استان برطرف شده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۲۹۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 05 September 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان قم، ابوالفضل جمالی در کارگروه بررسی وضعیت نمازخانه های محورهای مواصلاتی قم افزود: در برخی محورها مشکلاتی برای اقامه نماز مسافران وجود دارد که با همکاری مسئولان استان برطرف خواهد شد.

وی از آغاز به کار یک مجتمع بین راهی در مسیر قم ـ گرمسار در ایام عید قربان امسال خبر داد و گفت: با افتتاح این مجتمع و نمازخانه آن تا حدودی موضوع اقامه نماز مسافران در این مسیر برطرف می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم نیز در این جلسه ضمن قدردانی از اقدام های انجام گرفته، اظهار داشت: این کارگروه با بررسی های خود در صدد رفع مشکلات موجود است و خوشبختانه طی ماه های گذشته تعداد نمازخانه های محورهای استان افزایش یافته است و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه پیدا کند. 

محمد خامه یار گفت: درحال جانمایی بیش تر برای رسیدگی به این موضوع هستیم و توسعه نمازخانه های بین راهی، تجهیز و نظافت آن مورد توجه مجموعه های نظارتی است. 

در این کارگروه نمایندگان استانداری قم، حمل ونقل و پایانه ها، فرماندهی انتظامی قم، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم و ستاد اقامه نماز حضور داشتند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار