مشاور فناوری بتن معاون عمرانی استاندار خبر داد:

برگزاری یک همایش نیم روزه به منظور ارتقاء دانش فنی فعالان حوزه عمرانی و مهندسین ناظر

نجمین جلسه رسمی کمیته تخصصی بتن استان در دفتر مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان برگزار شد .
کد خبر: ۲۸۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 03 September 2016
به گزارش تابناک لرستان ،پنجمین جلسه رسمی کمیته تخصصی بتن استان  در دفتر مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان برگزار شد .

 مشاور فناوری بتن معاون عمرانی استاندار گفت: پنجمین جلسه رسمی کمیته تخصصی بتن استان در دفتر مدیرکل دفتر فنی استانداری با حضور موسوی مدیرکل دفتر فنی، مقسمی مشاور معاون عمرانی، امیری رییس نظام مهندسی، مشرفی رییس آزمایشگاه مکانیک خاک،حسینی نماینده اداره صنعت،خدادادی نماینده اداره استاندارد و یاراحمدی نماینده بنیاد مسکن مبرگزار شد .

 
 علیرضا مقسمی گفت: در این جلسه که با دستور کار پیگیری مصوبات گذشته صورت گرفت، گزارش کاری از سوی دستگاه های زیربط در خصوص استاندارد سازی مراکز تولید بتن، پلمپ مراکز غیر مجاز و فاقد استاندارد ارائه گردید.
ضمنا پروژه هایی که بصورت ویژه در دستور کار پیگیری کمیته قرارداشتند مورد بررسی و اعمال نظر قرار گرفتند.
دبیر علمی کمیته بتن استان همچنین از مصوبه جدید کمیته بتن خبرداد، وی گفت: در این جلسه با موافقت مدیر کل دفتر فنی مقرر شد همایش نیم روزه ای به منظور ارتقاء دانش فنی فعالان حوزه عمرانی و مهندسین ناظر در خصوص فناوری های نوین بتن و تکنولوژی روز دنیا برگزار شود که محوریت این همایش با استانداری لرستان خواهد بود و نظام مهندسی استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی از آن حمایت و برگزاری همایش را بعهده خواهند گرفت.
وی همچنین از آحاد مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه تولید و انتقال بتن را به این کمیته در دفتر فنی استانداری اطلاع رسانی کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار