سندهای تاریخی در انتظار مخزن استاندارد

حسین عباس نژاد کار سیدانی افزود: در زمان حاضر موضوع یادشده یکی از اولویت های این سازمان بوده که در نامه ای با امضای پژوهشگران صاحب نام استان از معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی درخواست شده است
کد خبر: ۲۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 28 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،حسین عباس نژاد کار سیدانی افزود: در زمان حاضر موضوع یادشده یکی از اولویت های این سازمان بوده که در نامه ای با امضای پژوهشگران صاحب نام استان از معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی درخواست شده است.

وی اظهار کرد: موضوع یادشده مورد موافقت محمد باقر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی واقع شده و مجوزهای مقدماتی برای انجام طرح یادشده اخذ شده است.

وی ادامه داد: در صورت فراهم شدن زیرساخت های لازم و تخصیص اعتبار ملی، پروژه یادشده در نیمه دوم امسال و یا اوایل سال 95 به بهره برداری می رسد.

عباس نژاد تصریح کرد: به ثمر رسیدن طرح یادشده پس از افتتاح تالار مطالعه دیجیتال شمال کشور در گیلان به یکی دیگر از آثار ماندگار استان تبدیل خواهد شد.

تالار مطالعه الکترونیکی شمال کشور با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور و همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در اوایل تابستان امسال به بهره برداری می رسد. 

تالار مطالعه یادشده، دومین تالار مطالعه الکترونیکی کشور پس از استان فارس است که پژوهشگران از این طریق به گنجینه کتابخانه ملی متصل می شوند. 

وی ادامه داد: پژوهشگران علاوه بر دستیابی به گنجینه کتابخانه ملی، به منابع هفت کتابخانه بزرگ کشور نیز دسترسی پیدا می کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار