افتتاح متمرکز پروژه های بنیاد مسکن در شهرستان آزادشهر با ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال

کد خبر: ۲۸۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 31 August 2016
 همزمان با هفته دولت افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی شهرستان آزادشهر با حضور آقای ربیعی، معاون محترم استانداری گلستان، فرماندار شهرستان آزادشهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

در این مراسم پروژه های بنیاد مسکن در شهرستان آزادشهر نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب ۴ پروژه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و بعنوان نمادین فاز دوم پروژه ۳۷۰ واحدی مسکن مهر نگین شهر به تعداد ۸۰ واحد مسکونی افتتاح گردید.

آقای مهندس عسگری، سرپرست معاونت مسکن شهری بنیاد مسکن در آیین بهره برداری از این پروژه ابراز داشتند: در فاز دوم این پروژه تعداد ۸۰ واحد در ۴۰ بلوک ۲ طبقه در قطعات ۱۵۰ متری با متراژ مفید ۷۵ متر مربع احداث گردیده و هر یک از این واحدها دارای ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر می باشند و سهم آورده هر متقاضی نیز ۱۷۰ میلیون ریال است.

مهندس احمدی، مدیر بنیاد مسکن شهرستانهای آزادشهر و رامیان نیز در این مراسم علاوه بر افتتاح فاز دوم مسکن مهر نگین شهر، از افتتاح ۶۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان آزادشهر با اعتبار ۹ میلیارد ریال و همچنین بهره برداری از طرح هادی روستاهای نیلی با اعتبار ۲۶۰۰ میلیون ریال و حاجی نبی با اعتبار ۱۳۰۰ میلیون ریال خبر دادند.

آقای ربیعی، معاون محترم استاندار گلستان نیز در این مراسم از زحمات بنیاد مسکن در عمران و آبادانی و خدمت رسانی به مردم بویژه اقشار  محروم و کم درآمد تقدیر و تشکر نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار